Prema mnogima omiljeni, ali i jedan od jeftinijih trgovačkih lanaca koji ima svoje poslovnice i u Hrvatskoj, Lidl uvodi promjene u svoje oglašavanje, među kojima je i reklamiranje nezdrave hrane za djecu. Slatkiši, šećereni jogurti, kakao, slatki napitci za vrijeme školskog odmora samo su neki od proizvoda kojima se lanci reklamiraju ne bi li time dobili i dječju publiku, odnosno kupce.
No, situacija se od siječnja ove godine mijenja. “O važnosti zdrave prehrane treba učiti od najranije dobi. Od siječnja 2023., Lidl više neće djeci reklamirati hranu bogatu masnim kiselinama, šećerom ili soli. Na taj način Lidl prati preporuke Svjetske zdravstvene organizacije (WHO). Također, djeci će se promovirati zdrav i održiv način prehrane”, stoji na stranicama ovog trgovačkog lanca. Iznimke bi trebale biti samo na promotivne artikle i to za Božić, Uskrs ili Noć vještica na primjerice čokoladne djedove Mrazove ili uskrsne zečeve.