Testirali smo zagrebačku dionicu Greenwaya nakon kiše: Na eko-asfaltu nema borbe s lokvama

GREEN_300_listici_sredina

Staza budućnosti

Završeno je asfaltiranje dionice Greenwaya na zagrebačkom nasipu u dužini od 1,66 km pa, kao strastveni biciklisti, nismo mogli odoljeti a da se po novome eko-asfaltu ne provozamo od Savskog mosta do Arena Centra.

Još do prije godinu dana ako ste se poželjeli provozati biciklom zagrebačkim nasipom pokraj Save, za suhih dana pratila bi vas prašina i kamenčići koji vam se sapliću među kotače, a ako biste kojim slučajem naletjeli na nasip i nekoliko sati nakon kiše, vožnja je bila izazov. Od lokve do lokve, od rupe do rupe… Na kraju bicikliranja – velika potreba za suhom odjećom i obućom.

No na novoj dionici biciklističke rute Greenway, barem na dosad završenih 1,66 km, koji se protežu od pješačkog mosta na Savi do Arena centra, sigurno ovakvih problema nećete imati. Jutro nakon kiše, staza, koja je izgrađena od eko-asfalta, glatka je, ali ne i kliska, bez rupa i lokvi, a vožnja više nego ugodna.

Oči i mozak odmarate na zelenoj boji staze, a Sava je dodatak plus ugodnoj vožnji. Iako je dionica kratka i provezete se njome za manje od 5 minuta, daje opipljivu naznaku veselja koje će pratiti ljubitelje biciklizma kada zagrebačka dionica bude završena do kraja.

Greenway

Prilaz Jadranskom mostu i prolazak ispod njega odlično je riješen, tako da budućnost bicikliranja po ovoj dionici izgleda prilično svjietlo i bez prepreka s kojima smo se borili prijašnjih godina – sa šljunčanom stazom, punom rupa, koju su samo najvještiji i hrabri prolazili na biciklu, a oni nesigurniji morali silaziti i gurati nizbrdo i uzbrdo.

Greenway

Budući raj za bicikliste

Nakon što projekt Greenway bude završen, biciklisti će moći rutom br. 2 pratiti tok rijeke Save od granice sa Slovenijom do Lijevog Dubrovčaka, a ukupna dužina staze bit će 132 km.

Projektiranje preostalih 130 km je u tijeku, a izgradnja ove prekrasne rute budućnosti uključuje dodatnu opremu kao što je eko-rasvjeta, punjači za e-bicikle (pedelece), odmorišta, parkirališta, info oznake i brojače prometa. Planira se i uređenje prilaza mostovima kao i uređenje prilaza i spojeva na postojeću biciklističku i cestovnu infrastrukturu.

PHOTOS BY: Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.