skynews-toyota-advert-banned_6368295

Po prvi put u povijesti zabranjena je reklama koja ‘promovira uništavanje okoliša’

GREEN_300_listici_sredina

Sporna je promocija nove Toyote

Ubrzo nakon presude očitovala se i Toyota, iz koje tvrde da se spomenuta reklama “neće tumačiti kao poticanje ili opravdavanje ponašanja u vožnji koje je štetno za okoliš“.

Britanska Agencija za standarde oglašavanja (ASA) zabranila je reklamu Toyotinog SUV-a zbog “odobravanja vožnje na način koji zanemaruje utjecaj na okoliš“.

Žalbu na spomenutu reklamu najprije je podnijela grupa za kampanju Adfree Cities, nakon koje se ASA očitovala, a potom i zabranila reklamu. Kako navodi Sky News, to se dogodilo po prvi put u povijesti.

“TV reklama Toyotinog sportskog terenskog vozila Hilux prikazuje je brojna vozila koja se brzo voze po terenu, uzrokujući podizanje prašine. U pozadini se čuje da je vozilo jedan od pravih spektakla prirode te da je Toyota Hilux rođen da luta“, stoji u objašnjenju presude koju je donijela ASA.

Ubrzo nakon presude očitovala se i Toyota, iz koje tvrde da se spomenuta reklama “neće tumačiti kao poticanje ili opravdavanje ponašanja u vožnji koje je štetno za okoliš“.

Rečeno je da je model Hilux dizajniran za “najteža okruženja”, pogodan za određene industrije, poput poljoprivrede i šumarstva.
Glasnogovornik Toyote rekao je da tvrtka “ne odobrava ponašanje koje je štetno za okoliš” te da je “Toyota jedna od vodećih kompanija iz tog sektora kada je riječ o smanjenja emisije ugljika u svojoj ponudi vozila”.

Zabrana ostaje

“Toyota brine za kupce kojima je potrebna opcija mobilnosti za pouzdanu upotrebu na najsurovijim terenima – one ljude koji rade u off-road i udaljenim okruženjima“, dodaju iz Toyote.

“Snimka vozila u ovom je slučaju dobivena na lokaciji izvan Ujedinjenog Kraljevstva, na privatnom zemljištu, sa svim potrebnim dozvolama, u ekološki neosjetljivom okruženju. Osim toga, statička slika korištena u prikaznom oglasu bila je CGI, bez utjecaja na okoliš zemljište“, stoji u očitovanju tvrtke.

No, zabrana ostaje na snazi.

“Ovi oglasi predstavljaju utjelovljenje Toyotine potpune nebrige za prirodu i klimu, prikazujući ogromna vozila koja jako zagađuju okoliš kako voze velikom brzinom kroz rijeke i divlje travnjake“, kazala je Veronica Wignall, sudirektorica u Adfree Cities, rekla je

 

PHOTOS BY: AdFree Cities / Sva prava pridržana

Vezani članci

No results found.

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.