rocknwool-r56oO1V5oms-unsplash

Novo besplatno online izdanje Naturale Well s temom “Domaće je domaće”

GREEN_300_listici_sredina

Puno odličnih poslovnih hrvatskih priča

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Uz malo hrabrosti i puno truda i znanja, ovi su domaći poduzetnici ostvarili svoj san i tržištu ponudili izvanredne proizvode koji konkuriraju 'velikim igračima'.

Da je Hrvatska zemlja puna mogućnosti ne misli velik broj ljudi. Strah, sumnja, borba s birokracijom i konkurencijom nerijetko staju na put dobrim idejama koje na kraju ostaju samo trag na papiru. Trag koji se mogao pretvoriti u priču koja podiže kvalitetu vlastitog, ali i tuđeg života. Trag koji je mogao ispisati još tisuće stranica i konkurirati ‘velikim igračima’.

No, ima onih koji, unatoč svemu, svakodnevno ostavljaju svoj trag – hrvatski poduzetnici i obrtnici koji su svu negativnu buku odlučili ostaviti iza sebe i sve svoje znanje i iskustvo pretočiti u proizvode koji mijenjaju kvalitetu života nabolje. Upravo su pokretačke priče koje stoje iza imena njihovih tvrtki i obrta inspirirale nastanak novog online projekta izdavačke kuće Nativa Media – Naturala Well: Domaće je domaće. I doista, one su i više nego zanimljive.

Biovitalis, Hug Your Life, Adena Natura, Panacea, Nutrimedica, Aromara, Bioeterica, Lively Pharm, DermaWise, Prirodna kozmetika Mirta, Alianthe, Mojo, Sulis Life, OPG Matulić, Helena prirodna kozmetika, KuSshh, Sapunerija LaVita, OPG Kovačić, Cidrani i Meyer tvrtke su koje su nam otkrile što se sve krije iza lijepih ambalaža njihovih proizvoda. Neki od njih su već renomirana imena, dok su se drugi tek nedavno upustili u uzbudljivu tržišnu utrku. No, ono što je zajedničko svima jest njihova težnja da svojim kupcima ponude samo najkvalitetnije proizvode koje i sami koriste.

Od kozmetike i eteričnih ulja do dodataka prehrani i prehrambenih proizvoda, nema toga što ne možete nabaviti ‘doma’. S obzirom na to da svoje proizvode nerijetko testiraju na sebi te ih i privatno koriste, sumnje u kvalitetu domaćih proizvoda već odavno ne drže vodu. Primjerice, aktualni predsjednik Zajednice proizvođača i veletrgovaca dodataka prehrani HGK, mr.sc. Stjepan Kolednjak, dipl. oec., kaže kako je glavni cilj članica Zajednice podići svijest o korištenju dodataka prehrani koji su zdravstveno ispravni i koji potječu iz pouzdanih izvora.

Pa dok se za kvalitetne sastojke, inovativne procese proizvodnje i zdravstvenu ispravnost brinu naši marljivi poduzetnici, na nama je samo da ih podržimo – korištenjem njihovih proizvoda, potporom na društvenim mrežama, preporukom drugima… Jer kupujući domaće pokazujemo da se njihov trud i rad isplate, a istovremeno podupiremo vlastito zdravlje, ljepotu i razvoj hrvatskog gospodarstva.

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Više s Green.hr

Jedan je od najpopularnijih drogerijskih make up brendova lansirao prvu održivu liniju šminke

Noviteti za vašu kozmetičku torbicu

Prva takva u svijetu: Ovo je ‘veganska violina’ izrađena bez životinjskih proizvoda

U radionici Padraiga O’Dubhlaoidha, irskog majstor za violine, stvoren je prvi svjetski set veganskih tijela za violinu koji su ikada bili certificirani i registrirani s kultnim veganskim zaštitnim znakom The Vegan Society. Projekt je nastao tijekom prvih mjeseci lockdowna kao kulminacija Padraigovog 40-godišnjeg iskustva i napora da u svoje instrumente uvede što održivije materijale. “S obzirom da se …

Stručnjaci upozoravaju: “Više zaštićenih područja neće spasiti bioraznolikost”

Plan nema sve što je potrebno

Eko-radionice s daškom svjetske graditeljske povijesti u Varaždinu

Stara tehnika koju treba oživjeti

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2022 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.