Dovoljan je jedan klik kako bi se djeci u bolnicama uljepšao dan! Znamo i kako

GREEN_300_listici_sredina

Uljepšajte nekome blagdane

Crveni nosovi imaju misiju da oraspolože i kada je najteže, da budu utjeha i radost. S misijom da budu, kako sami kažu, noslonac. Upravo zbog toga, u cijelu se priču uključio i Kaufland, koji poziva kupce da se pridruže božićnoj akciji i pomognu vratiti osmjehe na lica djece u bolnicama

Bliži se najljepše doba godine, blagdansko raspoloženje i vrijeme za obitelj i prijatelje, no i ove godine mnoga djeca taj period neće moći provesti u svojim domovima. Upravo zato, Kaufland je odlučio podržati rad udruge Crveni nosovi, a kako bi se djeci u bolnicama barem malo olakšao tamošnji boravak. Kaufland je kompanija koja godinama ulaže u održivost, brinući za svoje zaposlenike i okoliš, no ovim projektom pomaknuli su granice same održivosti.

Riječ je o udruzi koja dugi niz godina sustavno razveseljava djecu u bolnicama diljem Hrvatske.  S misijom da oraspolože i kada je najteže, da budu utjeha i radost. S misijom da budu, kako sami kažu, noslonac. Sve aktivnosti odvijaju se pod umjetničkom palicom međuanrodne organizacije Red Noses International, a klaunovi moraju prolaziti kroz edukacije i dodatna usavršavanja.

Vraćaju osjećaj nade i sreće

“U Hrvatskoj neprekidno djelujemo više od trinaest godina zahvaljujući podršci naših donatora, građana i tvrtki. Upravo nas zato veseli suradnja s Kauflandom i mogućnost da ovim putem dobijemo podršku za svoj doprinos društvu. Iskreno smo zahvalni što Kaufland prepoznaje značaj financijske podrške udrugama, a Crvenim nosovima ova donacija pridonosi održivosti i redovitom provođenju misije donošenja osmijeha, radosti i nade onima kojima je najpotrebnija“, izjavila je Maja Rusan, voditeljica Odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz Crvenih nosova.

Misija klaunovadoktora je uz pomoć umjetnosti profesionalnog klauniranja, humora i smijeha vratiti ljudima u teškim i kriznim situacijama i okolnostima osjećaj radosti, sreće i optimizma. Upravo zbog toga u cijelu se priču uključio i Kaufland, lanac koji brine – kako za održivost, tako i za dobrobit zajednice.

“Svake godine želimo dodatno uljepšati blagdansko vrijeme i učiniti nešto dobro za cijelu zajednicu, posebice djecu. Upravo zato odlučili smo pomoći Crvenim nosovima  u njihovoj misiji vraćanja osmijeha na dječja lica. Njihov plemenit cilj u Kauflandu čvrsto podržavamo te vjerujemo kako će veliki broj kupaca sudjelovati u ovom donacijskom programu“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Kako sudjelovati?

U svojoj Kaufland Card aplikaciji aktiviraj kupon – a 50 bodova Kaufland će pretvoriti u 2 eura za udrugu CRVENI NOSOVI. Dovoljan je jedan klik kako bi se djeci u bolnicama uljepšao dan!

Dodatne informacije potražite ovdje.

Više o Kaufland Card programu vjernosti na: Kaufland Card | Kaufland

PHOTOS BY: Instagram/Crveni nosovi, press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.