Svake se godine u svijetu baca na tisuće i tisuće tona hrane, a upravo to je jedan od gorućih problema današnjice. Kaufland već dugo u svojoj strategiji o održivosti adresira, između ostalog, i taj problem.
Zato ovaj poznati trgovački lanac koristi razne mjere kako bi u svakom koraku vodio brigu o smanjenju količine bačene hrane. Primjerice, prilikom naručivanja proizvoda posebnom kalkulacijom naručuju samo potrebne količine koje zadovoljavaju potrebe kupaca, a da ih istovremeno ne nadilaze u prevelikoj mjeri. Tako je osviještenim kupcima osiguran ne samo velik izbor, već i niska cijena jer se svim namirnicama snižava cijena kada se približe isteku roka trajanja. Tako snižena roba jasno se označava i vidljivo izlaže u poslovnicama. Jedina iznimka je voće i povrće koje se ne snižava, nego se donira zajedno s pekarskim proizvodima i proizvodima pred istek roka trajanja lokalnim registriranim posrednicima.
Kaufland u Hrvatskoj tako već godinama surađuje s Hrvatskim Caritasom i Hrvatskim Crvenim križem kako bi pučkim kuhinjama i drugim sličnim ustanovama donirali hranu koja je još ispravna umjesto da se baca.
Samo 2022. godine, zahvaljujući donacijskim programima, donirano je čak 322.175 kg voća i povrća te 224.939 komada pekarskih proizvoda. Osim toga, već treću godinu zaredom Kaufland provodi atraktivnu kampanju kojom podiže svijest o ovom problemu i kojom želi i svoje kupce potaknuti na smanjenje otpada od hrane.