Znamo gdje je najbolji shopping ovog vikenda. U Domu sportova u Zagrebu, u subotu i nedjelju 11. i 12. veljače. Naime, u Hrvatsku dolazi BeThrifty koji je odveć poznati Vintage Kilo Sale i web-store sa sjedištem u Austriji.
BeThrifty je uspješno iskombinirao modu i održivost, prkoseći tako fast-fashion brendovima koji su danas prozvani od strane mlade populacije, više nego ikad. Stoga projektom nije postignuto isključivo stvaranje novog modnog imena ili marke, nego i jedne nove proaktivne zajednice koja skreće pažnju na važne probleme današnje modne industrije. Taj cilj je još bliži sudjelovanjem na značajnim eventima i festivalima kao što je i nadolazeći vikend u Zagrebu.
“Kao jedan brend održive second hand odjeće nudimo kvalitetnu i recikliranu odjeću u odličnom stanju po znatno nižim cijenama, kako bismo održivu modu svima učinili dostupnom”, tvrde osnivači Bori Radmanović i Christian Mayr.
Stylish i u second-hand odjeći
Ako volite modu i trudite se živjeti održivim načinom života, s BeThriftijem možete udahnuti novi život u visokokvalitetne vintage komade svojom osobnošću. Vizija BeThriftyja je održivi životni stil s idejom podizanja svijesti o okolišu i ograničenim resursima u modnoj industriji.
Vintage & Second hand je prvi poduzeti korak ka zelenijem načinu života kada je riječ o modi. BeThriftijev tim za održivost stalno razvija nove, različite projekte, primjerice recikliranog nakita, eko i prirodne kozmetike i mnogih drugih proizvoda koji se mogu proizvoditi bez ugrožavanja okoliša.
Vrhunska odjeća iz cijele Europe
Lanac “proizvodnje” započinje nabavom odjeće različitih kolekcija kvalitetne retro i vintage odjeće širom svijeta koja, kroz Europu, putuje do skladišta za njeno sortiranje. Odjeća koja stigne se zatim pomno prebire, a odabrani komadi se onda ručno i pažljivo sortiraju i pregledaju, te putuju u skladišta BeThriftyja. Tamo se svaki odjevni komad još jednom pregleda i po potrebi prepravi od strane tima za upravljanje kvalitetom. Konačna destinacija odabranih komada su BeThrifty eventi diljem Europe.
Konačno, koncept prodaje je zapravo veoma jedinstven i pomalo drugačiji, a to se posebno sviđa mlađoj populaciji, za koje su ovakvi eventi osvježenje u odnosu na velike sumorne shopping centre. Kilogram BeThrifty odjeće košta 39€, i to su uglavnom komadi odjeće koji se vrlo teško mogu opet pronaći, jedinstveni su i dobro očuvani, a osjećaj da pritom radite nešto dobro za okoliš podiže cijelo iskustvo kupovine u BeThriftiju na novu razinu.
Na eventima baš svi mogu pronaći nešto za sebe jer odjeće ima u različitim veličinama od XXS do XXL. Što se brendova tiče, Nike, Adidas, Reebok, Lacoste, Ralph Lauren su samo neki od njih. Sav asortiman podijeljen je u 60 različitih kategorija među kojima se mogu naći šareni old school windbreakeri, kožne jakne, puloveri i hudice, šarene, denim košulje i još mnogo toga. Izbor je zaista veliki, a vintage iskustvo se upotpunjuje time što svaki komad odjeće možete isprobati na licu mjesta. Plaćanje je moguće gotovinom ili karticom.