Po prvi put u povijesti Super Bowla proizvođač piva postavio je automat za recikliranje boca. Riječ je o još jednoj igri u kojoj, za svaku recikliranu bocu, osoba može osvojiti nagradu, kao i priliku za sudjelovanje u osvajanju ulaznica za regularnu sezonu Nacionalne lige američkog nogometa (NFL) 2023. godine.
Riječ je o Anheuser-Buschu, prvoj tvrtki koja je donijela ovakve automate na stadione pokrenuvši tako novo natjecanje, igru u igri – NLR (National Recycling League), potičući tako navijače da recikliraju. NRL je stvoren kako bi ukazao na važnost recikliranja kad god i gdje god navijači navijaju za svoj omiljeni tim – bilo da je to na stadionu, kod kuće ili u lokalnom baru u susjedstvu.
“Svemu što radimo u Anheuser-Buschu pristupamo s inovativnim načinom razmišljanja kako bismo mogli stvoriti izvanredan utjecaj na naše klijente, naše zajednice i naše okruženje,” rekao je izvršni direktor Brendan Whitworth.
‘Recikliraj kao prvak’
Trenutno surađuju s nekoliko timova, a svaki se tim obavezao na poticanje na recikliranje. Navijačima su na stadionima ponuđene aluminijske čaše koje se mogu jednostavno reciklirat u usporedbi s plastikom za jednokratnu upotrebu. Osim toga, svako je sjedalo označeno naljepnicom za recikliranje, a postoje i natpisi na stadionu s jednostavnom, ali vrlo važnom porukom: “Recikliraj kao prvak”.
Do 2023. godine, Anheuser-Busch planira raditi zajedno s etabliranim NRL timovima kako bi ostvario veći utjecaj, kao i angažirati druge profesionalne timove i lige da sudjeluju u National Recycling League u godinama koje dolaze.
Deset dobitnika ovogodišnje glavne nagrade bit će objavljeno do kraja ožujka.