Omiljene slastice u novom ruhu: IKEA ukida mliječne proizvode iz cjelokupnog asortimana

GREEN_300_listici_sredina

Još jedan sjajan potez švedskog giganta

Otprilike 650 milijuna kupaca svakodnevno uživa u IKEA-nim proizvodima diljem svijeta, uključujući i prehranu u restoranima, trgovinama i bistroima. Do 2030. mnogi ljubitelji ovog švedskog brenda mogli bi ostati razočarani jer će do tad tvrtka ukinuti sve mliječne proizvode iz svog asortimana. Da, uključujući i svoj popularni sladoled iz aparata.

Svi mliječni proizvodi iz IKEA trgovina s hranom, restorana i kafeterija bit će u potpunosti uklonjeni sve do 2030. godine. Plan je to  kojim se ovaj švedski gigant u proizvodnji namještaja i dodataka za kuću želi još više približiti potpunoj ugljičnoj neutralnosti. Ova skandinavska tvrtka ima dugoročni plan održivosti, nazvan “Pozitivni ljudi i planet”, a usmjeren je na smanjenje emisija ugljika i resursa u svim IKEA-inim poslovnicama, uključujući fokus na što više biljne hrane u svojim restoranima.

Ulaganje u održivost

Još krajem prošle godine IKEA je najavila održivi koncept tzv. dvorane o kojoj smo ranije pisali s hranom koji nudi niz održivih i zdravih prehrambenih opcija uključujući salate, smoothieje i biljna jela s lokalnim i organskim sastojcima kad god je to moguće, a od sada im je u planu odbaciti s menija i svu hranu koja uključuje mliječne sastojke.

Dvorane za hranu također će se fokusirati na smanjenje bacanja hrane. Tvrtka je već implementirala nekoliko strategija za smanjenje bacanja hrane u svojim kafićima i restoranima, uključujući korištenje “nesavršenih” proizvoda kao i doniranje viška hrane lokalnim dobrotvornim organizacijama, a godinu radnije, izradili su i kuharicu o tome kako iskoristiti viškove hrane.

Omiljena slastica postaje veganska

Tako će mliječne proizvode zamijeniti biljnim verzijama, a i popularni IKEA-in sladoled će postati veganski desert. Prema podacima Ujedinjenih naroda, stočarstvo je odgovorno za otprilike 15 posto globalnih emisija stakleničkih plinova. Istraživanje koje je proveo GlobalData otkrilo je da 23 posto globalnih potrošača smanjuje potrošnju životinjskih proizvoda, a 70 posto ukazuje na zdravstvene i ekološke prednosti.

Kako tvrde iz IKEA-e, nedavno istraživanje pokazalo je da se posebno mladi ljudi “srame” naručiti mliječne proizvode u javnosti pa umjesto toga odlučuju se za održive alternative kao što su zobeno ili bademovo mlijeko. Iz IKEA-e kažu da aktivno rade na poboljšanju dobrobiti životinja u cijelom opskrbnom lancu.

Tvrtka se obvezala nabavljati sve svoje životinjske proizvode s farmi koje zadovoljavaju više standarde dobrobiti do 2025. godine, a do 2030. trebali bi u potpunosti izbaciti životinjske proizvode što ih je dovelo i do nagrade “Global Climate Action Award” od Ujedinjenih naroda za svoje vodstvo u održivosti, uključujući napore da postanu klimatski pozitivni za sedam godina.

PHOTOS BY: Pinterest, Unsplash, ingka.com / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.