337151576_739142721201037_8626776590847961230_n

Zašto su slike u poznatom muzeju nakrivljene?

GREEN_300_listici_sredina

Iznenadili posjetitelje

Uz slike su postavili prateće tekstove koji skreću pozornost na učinak koji bi globalno zatopljenje imalo na krajolike prikazane na njima.

Nedavno su klimatski aktivisti ciljali stakleni zaslon koji štiti sliku Gustava Klimta u Bečkom muzeju, a oni su im sada odgovorili izložbom pod nazivom “Par stupnjeva više“. Riječ je o izložbi u muzeju Leopold na kojoj su slike nakrivljene nekoliko stupnjeva kako bi skrenuli pozornost na prijetnju globalnog zatopljenja i klimatskih promjena, javlja Reuters.

U okviru izložbe nakrenuli su 15 slika, uključujući slike Klimta te austrijskog velikana Egona Schielea, uz prateće tekstove koji skreću pozornost na učinak koji bi globalno zagrijavanje za više od 1,5 stupnjeva Celzijevih, u odnosu na predindustrijske razine, imalo na krajolike prikazane na njima.

Odgovor je to na vandalizam klimatskih aktivista koji su u studenom umrljali staklo ispred slike Gustava Klimta “Smrt i život“.

“Smatramo da je taj način potpuno pogrešan”, rekao je umjetnički direktor muzeja Hans-Peter Wipplinger.

Opasnost klimatskih promjena 

Podsjetimo, prema Međuvladinom panelu o klimatskim promjenama Ujedinjenih naroda (IPCC), emisije se moraju prepoloviti do sredine 2030-ih ako svijet želi imati  izglede za ograničenje porasta temperature na 1,5 stupnjeva Celzijusa u odnosu na predindustrijske razine.

“Htjeli smo inicirati nešto produktivno, nešto komunikativno. To znači prenošenje poruke i to ne samo spektakularnim fotografijama (kao što je prosvjed), već i pomaganjem posjetiteljima da saznaju više o situaciji i različitim kontekstima globalnog zatopljenja”, rekao je Wipplinger.

Izložbu je moguće posjetiti do 26. lipnja.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.