Who Gives a Crap

“Who Gives a Crap” – iza prostog imena krije se predivna, zelena inicijativa

GREEN_300_listici_sredina

"Tko se zaj*****, zaista se bavi teškim temama"

Vjerujući da je pristup sigurnom, dostojanstvenom prostoru u obliku toaleta osnovno ljudsko pravo, uspjeli su donirati preko 8,3 milijuna američkih dolara kako bi pomogli u pružanju odgovarajućih sanitarnih uvjeta za 2 milijarde ljudi u potrebi.

“Svakako, volimo psiće i sunčane dane i šetnje plažom, ali naša prava ljubav je toaletni papir. Zašto, možda ćete pitati?”, započinju priču o sebi zeleni entuzijasti koji stoje iza branda Who Gives a Crap.

Ekološki prihvatljiviji toaletni papir koji je “dobar za vašu guzu i sjajan za svijet” izrađeni su od 100% recikliranog papira ili 100% bambusa. Započeli su s radom kad su saznali da 2,4 milijarde ljudi u svijetu nema pristup toaletu. To je otprilike 40% svjetske populacije, a osim toga, gotovo 289 000 djece mlađe od pet godina umire svake godine od dijareje, bolesti uzrokovanih lošom vodom i sanitarnim uvjetima. To je gotovo 800 djece dnevno ili jedno dijete svake dvije minute.

“Mislili smo da je to prilično sr***” te u srpnju 2012. Simon, Jehan i Danny pokreću Who Give A Crap s crowdfunding kampanjom na IndieGoGo. Svoj prvi proizvod isporučili su u ožujku 2013. godine i od tada neprestano rastu – i kao brand i kao prava zelena inicijativa. Ne samo zato što njihov zanimljiv, šareni toaletni papir krasi kupaonice širom zemlje, već i zato što doniraju 50% svoje dobiti za izgradnju toaleta i poboljšanje sanitarnih uvjeta u zemljama u razvoju. Više ljudi na svijetu ima mobitel nego WC. To je šokantna statistika, ali to je istina.

Vjerujući da je pristup sigurnom, dostojanstvenom prostoru u obliku toaleta osnovno ljudsko pravo te zahvaljujući njihovoj nevjerojatnoj zajednici koja konstantno raste, Who Gives a Crap uspio je donirati preko 8,3 milijuna američkih dolara kako bi pomogli u pružanju odgovarajućih sanitarnih uvjeta za 2 milijarde ljudi u potrebi.

 

Njihovo brendiranje zasniva se na zabavnim bojama i dizajnu, a humor koriste i na svojim društvenim mrežama i u marketingu, a da pritom ne umanjuju kvalitetu svojih proizvoda i utjecaj na zajednicu. Eco friendly toalet papir možda ima smiješno ime, ali je ozbiljan biznis. “Tko se zaj*****, zaista se bavi teškim temama”, tvrde pokretači brenda koji potrošače ne žele opterećivati problemima već ih educirati kroz zabavu i smiješnu komunikaciju.

 


		

PHOTOS BY: Facebook Page Who Gives a Crap / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.