andrea-de-santis-kWgKV2i9Xec-unsplash

Volkswagen će do 2035. prestati s prodajom benzinaca i dizelaša u Europi

GREEN_300_listici_sredina

M.B.

Elektrifikacija automobilske industrije

Njemački automobilski gigant Volkswagen najavio je da planira zaustaviti proizvodnju automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem u Europi između 2033. i 2035. godine. Time je postao još jedna automobilska kompanija koja ubrzava prelazak na električna vozila.

Proizvođači automobila širom svijeta započeli su postavljanje rasporeda za postupno ukidanje motora s unutarnjim izgaranjem suočeni sa sve strožim standardima protiv zagađenja koji su uspostavljeni u borbi protiv klimatskih promjena. Volkswagenovo električno potiskivanje također je uslijedilo nakon dugotrajne štete po reputaciju zbog skandala “dieselgate”. Klaus Zellmer, član uprave za prodaju i marketing Volkswagenove marke osobnih automobila, rekao je bavarskim novinama Muenchner Merkur da će najkasnije do 2050. cijelu flotu učiniti neutralnom. “U Europi ćemo napustiti tržište vozila s unutrašnjim izgaranjem između 2033. i 2035.”, rekao je u intervjuu. Dodao je da će se promjena dogoditi “malo kasnije u Sjedinjenim Američkim Državama i Kini. U Južnoj Americi i Africi, zbog nedostatka političkih okvira i infrastrukture, trebat će malo više. ”

Volkswagenova vodeća marka već je u ožujku rekla da cilja na to da električna vozila do 2030. godine čine 70% VW-ove europske prodaje. Zellmer je rekao da se “kao proizvođač masovnog tržišta VW mora prilagoditi različitim brzinama transformacije u različitim regijama”. “Naši konkurenti koji prodaju vozila uglavnom u Europi, sigurno će se morati suočiti s daleko manje složenom transformacijom.”

Audi, podružnica Volkswagena, najavio je prošlog tjedna da će od 2026. lansirati samo potpuno električna vozila i zaustaviti proizvodnju automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem do 2033. godine. Švedski Volvo rekao je da od 2030. planira prodavati samo električne modele.

Europska unija predstavit će strože ciljeve za emisije CO2 do 2030. godine i regulatorne prijedloge 14. srpnja, koji bi trebali prisiliti proizvođače automobila da ubrzaju prijelaz na električne automobile. Volkswagenovo električno guranje dodatno je ubrzano skandalom “dieselgate”, koji je potresao njemačku automobilsku industriju i skupo koštao tvrtku u gotovini i u reputaciji. Pravni slučajevi nastali su zbog priznanja Volkswagena 2015. godine da je ilegalno softverom opremio 11 milijuna dizelskih vozila širom svijeta, kako bi se činilo da ona manje onečišćuju.

PHOTOS BY: Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.