Linen clothes on gray hangers on the clothes rack. Slow Fashion. Conscious consumption. Crisis in the fashion industry, retail. Eco-friendly, Sustainable seasonal Sale concept. Zero waste.

U Hrvatskoj se potražnja za održivom modom povećala za 94% u odnosu na prethodnu godinu

GREEN_300_listici_sredina

Budućnost modne industrije

U zadnjih nekoliko godina održivi materijali i proizvodnja postali su dominantna tema u svijetu mode. Interes za takvim proizvodima postaje sve veći širom svijeta, pa tako i na području e-trgovine. Brendovi koji su se specijalizirali za održivu modu dobivaju sve više pozornosti. Kakva je situacija u Hrvatskoj?

U Hrvatskoj se potražnja za održivim modnim proizvodima povećala za 94% u odnosu na prethodnu godinu. Taj podatak dobiven je praćenjem broja izlaznih klikova na stranicama proizvoda napravljenim od održivih materijala na jedinstvenoj modnoj tražilici GLAMI.hr. Održivi materijali poput organskog pamuka, lana, konoplje, liocele i recikliranog poliestera smatraju se ekološki prihvatljivijima i prirodnijima. U Hrvatskoj se broj narudžbi takve odjeće povećao za 112% u odnosu na 2020. godinu.

Održivost je ključni trend u modnoj industriji

Pandemija je dala potrošačima vremena da preispitaju svoje prioritete, a jedan od njih je utjecaj modne industrije na planet. GLAMI.hr donosi analizu koja pokazuje da bez obzira na financijsku nesigurnost tijekom pandemije, 49% menadžera e-trgovine u modnoj industriji smatra da je održivost ključan trend koji je u porastu.

Ovaj novi trend ljudi su počeli sve više primjećivati i uvoditi u svoj život diljem Europe. Bruto vrijednost robe ostvarena od održivih brendova, preko GLAMI korisnika, u prvoj polovini 2021. godine veća je za 213% od ukupne vrijednosti 2020. godine u Hrvatskoj.

Radni uvjeti u tvornicama odjeće postali su jedan od kriterija pri kupovini

Kako potrošači postaju sve zainteresiraniji za održive proizvode, brendovi pokušavaju udovoljiti tom trendu i pružiti im više informacija o materijalima i proizvodnji. Informacije kao što su uvjeti rada u tvornicama postale su jedan od temeljnih kriterija kupaca pri odluci hoće li nešto kupiti. Međutim, da bi se brend mogao smatrati održivim, on mora zadovoljiti više kriterija. “GLAMI.hr posvećuje veliku pažnju održivoj modi. Ravnodušnost prema budućnosti našeg planeta i utjecaju koji će modna industrija imati na nju potaknula nas je da sve više brinemo kako utječemo na svoju okolinu. Cijenimo tvrtke i brendove koji su predani održivim koracima i dodjeljujemo im poseban znak održivosti na našoj tražilici. Proizvodi s tom oznakom ispunjavaju najmanje 4 od 5 kriterija održivosti vezanih uz materijale, radne uvjete ili transparentnost poslovanja”, zaključila je Lenka Drbalová, voditeljica sadržaja u GLAMI-u

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.