185383229_461839464899016_6690629639443531433_n

Teniska zvijezda Naomi Osaka lansirala odličnu održivu kolekciju u suradnji s Levi’som

GREEN_300_listici_sredina

Ovo je tek početak

Naomi Osaka je uspješna sportašica, ali i puno više od toga. Ona koristi svoj status i glas da progovori o raznim problemima koje smatra bitnima, bilo to socijalna pravda, mentalno zdravlje ili održivost, i zbog toga je cijenimo još više.

Naomi Osaka brigu za održivost je spojila sa svojom ljubavi prema modi i kreiranju te se udružila s Levi’som kako bi stvorila limitiranu kolekciju ženske odjeće napravljenu od recikliranog starog trapera, a s kojom odaje i počast svojem japanskom nasljeđu. Nova kolekcija, izrađena u bliskom partnerstvu s Naomi, u cijelosti potječe od starog trapera, a uključuje kratke hlače s vezicama, kratke hlače s kristalnim resama, gornji dio grudnjaka nalik na korzet i kimono. Prilikom promoviranja kolekcije izjavila je kako je oduvijek voljela nositi kimono dok je bila klinka i sretna je što su ga sada napravili od trapera što je nešto skroz neočekivano i zaista drugačije. Aspekt održivosti joj je bio iznimno bitan u ovom procesu pa je i vrlo zadovoljna time što je svaki komad u ovoj kolekciji recikliran ili prenamijenjen iz starih zaliha.

Levi’s, koji je također nedavno lansirao kolekcije od recikliranog trapera s modnim markama Ganni i Miu Miu, posljednjih je godina bio na tapeti zbog toga kako bi trebao biti održiviji u svom proizvodnom procesu. Neke od inicijativa koje su uslijedile su uključivale kante u svim trgovinama namijenjene za prihvaćanje trapera od bilo kojeg brenda koji bi se zatim prenamijenio i koristio kao izolacija. Zatim je tvrtka lansirala internetski portal posvećen isključivo prodaji rabljene odjeće i obvezala se poboljšati sve aspekte poslovanja; od dobrobiti radnika do materijala nabavljenih iz održivih izvora. Osim toga, počeli su raditi i na tome da educiraju potrošače o svjesnoj potrošnji. Njihova nedavna kampanja “Kupite bolje, nosite dulje” je napravljena da svijetu daju do znanja kako proizvođač nije jedini koji treba misliti na održivost, već i da potrošači mogu svojim svjesnim odlukama pridonijeti boljem i održivijem svijetu mode. To mogu postići tako da kupuju samo ono što im zaista treba, biraju kvalitetnije komade, koji će zatim i trajati puno dulje.

Kada spominju suradnju s Osakom, Levi’s opisuje ovu tenisku zvijezdu kao “snažan mladi glas u svijetu sporta čija je autentičnost i spremnost da se zauzme za važne ciljeve pomogla inspirirati milijune. U vrlo kratkom vremenu postala je ne samo kultna sportašica, već i pravi ambasador društvenih promjena.” Naomi je najavila i kako tek započinje sa svijetom mode i da želi nastaviti razvijati svoje dizajnerske talente u godinama koje dolaze i pokrenuti vlastiti brend sa sestrom koja je također tenisačica. Veselimo se pratiti njezin daljnji razvoj u svijetu mode i održivosti, a do tada OVDJE pogledajte cijelu njezinu Levi’s kolekciju.

PHOTOS BY: Instagram @levis / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.