Cruelty-free brend kozmetike The Body Shop bit će do 2023. godine u potpunosti veganski brend. Osnovan 1976. godine od strane britanske aktivistice za zaštitu okoliša Anite Roddick, koja ima titulu Dame Ujedinjenog Kraljevstva, brend surađuje s The Vegan Society kako bi uklonio preostale životinjske proizvode iz svojih formulacija. Trenutno je 60% ponude The Body Shopa jasno označeno kao “vegansko”, uključujući kultni parfem White Musk koji ne uključuje izlučevine jelenskih žlijezda koje se nalaze u neveganskim mirisima mošusa.
“Naša odluka da ćemo stopostotno biti veganski prirodan je sljedeći korak za The Body Shop”, rekao je Lionel Thoreau, globalni brend direktor. “Zahvaljujući našoj osnivačici Aniti Roddick, bili smo prva tvrtka za ljepotu koja se borila protiv testiranja proizvoda na životinjama i prva velika svjetska robna marka koja je u svojim mirisima koristila mošus bez ikakve okrutnosti prema životinjama”.
The Body Shop već više od 20 godina surađuje s organizacijom za zaštitu okoliša Cruelty Free International kako bi zagovarao kraj ispitivanja na životinjama. Međutim, od 2006. do 2017. godine brend je bio u vlasništvu L’Oreala koji nema najbolju reputaciju kada su u pitanju testiranja. Sada u vlasništvu etičkog brazilskog brenda Nature & Co, The Body Shop se želi ponovno povezati sa svojim aktivističkim korijenima tako što će postati veganski te daljnjim zalaganjem za održive inicijative poput instaliranja refill punionica i širenje programa recikliranja.