Za dobar bolonjez o kojem će svi pričati ne treba vam meso

Za dobar bolonjez o kojem će svi pričati ne treba vam meso

GREEN_300_listici_sredina

Kada isprobate ovaj bolognese, nećete moći vjerovati da se radi o jelu bez mesa.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Varijacija na izvoran recept je bezbroj od eksperimentiranja s vrstama mesa, začinima i povrćem, no ova proteinska varijanta zaslužuje biti na tronu!

Klasika omiljena svim generacijama i bez sumnje jedno od najpopularnijih jela na svijetu. To je bolonjez, poznati mesni umak za tjesteninu porijeklom iz romantičnog talijanskog grada Bologne.

Romantika u ovom receptu postaje još veća, jer izbacujemo meso i ubacujemo zdravi tofu, tzv. sir od soje. Još kad mu dodamo mrkve, paprike, pelate i najbolje začine, ukusni umak spreman je za vašu omiljenu tjesteninu.

U vrijeme kad je teško znati prijeklo i kvalitetu mesa, vege varijante poznatih jela odličan su izbor. Lažni bolonjez može nastati i od crvene leće i od žitarica no ova inačica s tofuom najbliža je najpoznatijem umaku na svijetu.

Nutritivno gledano tofu je vrlo vrijedna namirnica. U veganskoj prehrani važan je izvor bjelančevina. Naime, u 100 g ima oko 150 kalorija, potpunog je aminokiselinskog profila te ovisno o proizvođaču, ima 10 do 20 g proteina. Niskog je udjela ugljikohidrata uz malo veći udio nezasićenih masnih kiselina.

Ako ne konzumirate meso to nikako ne znači da morate zaboraviti na umak kojeg voli cijeli svijet. Upravo suprotno, postoji mnogo načina na koji ga možete pripremiti, a da nimalo ne gubite na okusu. Ovo je sigurno jedan od najboljih!

PHOTOS BY: Freepik, Pexels / Sva prava pridržana

Sastojci

200
grama
Spaghetti
175
grama
Dimljeni tofu
1
Kom
Crveni luk
4
Kom
Češanj češnjaka
1
Kom
Crvena paprika
1
Kom
Naribana mrkva
1
Kom
Konzerva pelata
600
ml
Voda
Prstohvat
Sol
Prstohvat
Papar
Prstohvat
Chilli
2-3
Velike žlice
Maslinovo ulje
100
ml
Crno vino
2
Velike žlice
Soja umak
3
Velike žlice
Sjeckani peršin

Priprema

1.
Tofu razmrvite rukama pa ga marinirajte u maslinovom ulju, soja umaku, soli, papru i chilliju. Marinadu ostavite 20-ak minuta.
2.
Na malo maslinovog ulja prodinstajte luk, a kad zažuti dodajte ribanu mrkvu i papriku narezanu na kockice.
3.
Potom dodajte nasjeckani češnjak i peršin, a kad češnjak zamiriše, dodajte marinirani tofu i podlijte vinom.
4.
Kad alkohol ispari, dodajte grubo nasjeckane pelate i vodu. Kuhati cca 30-40 minuta dok voda ne ispari, a za to vrijeme skuhati tjesteninu.

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

EBRD je ovaj program pokrenuo 2016. godine na razdoblje od 5 godina.
Istraživanje otkriva da ljudi silno žele zdraviji i održiviji život.
Osim jednostavnosti korištenja u kuhinji, još je jedna prednost ovog prezrelog voća.
Zatečen je ostao velikodušnošću kojom su ga dočekali ljudi koje je susretao putem.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti