Rajska rajčica – brend koji opravdava ime

GREEN_300_listici_sredina

Kako prepoznati dobru rajčicu?

Direktor tvrtke Rajska rajčica Zvonimir Belić nam je ispričao sve o nastanku i razvitku brenda koji proizvodi omiljeno ljetno voće koje jedemo kao povrće!

Kako prepoznati kvalitetu rajčice? Ona ovisi o sorti, ali i njezinom obliku, veličini, boji… No, jedno je i univerzalno pravilo – što je rajčica manja, njezina slatkoća je izraženija. Također, rajčice imaju specifičan miris, a one bi vas trebao podsjetiti na rajčicu iz “bakinog vrta”. Najbliže okusu izvorne rajčice pronašli smo u rajčicama brenda Rajska rajčica, a više o karakteristikama rajčica s potpisom rekao nam je direktor tvrtke Zvonimir Belić

O proizvodnji i brandingu:

“S proizvodnjom smo započeli 2000. godine kao pioniri hidroponskog uzgoja u Hrvatskoj. Na početku smo uzgajali obične sorte rajčica, a 2009. godine smo se prebacili na proizvodnju isključivo posebnih sorti, cherry, shake i cocktail rajčice. Odlučili smo se za najkvalitetnije i najukusnije sorte i za njih imamo ekskluzivno pravo na proizvodnju i prodaju na ovom teritoriju. Prvi smo proizvođač koji je svoje proizvode plasirao u crnoj ambalaži te su nakon nekog vremena konkurenti slijedili naš primjer. Upravo iz tog razloga odlučili smo se za zaokret u komunikaciji. Željeli smo stvoriti prepoznatljiv proizvod te smo se odlučili na rebranding. Ime je izvedeno od riječi raj i prevedenica je iz njemačkog regionalnog izraza Paradiesapfel (doslovno „rajska jabuka“). Na pakiranju ističemo podrijetlo rajčica, Svete Nedelju – raj za rajčice, a za vizualni identitet kao inspiracija korištena je bogata svetonedeljska narodna nošnja te bumbari koji oprašuju cvjetove rajčica. Naši proizvodi od travnja 2019. godine dostupni su pod imenom Rajska te novim sloganom „Miris ljeta, okus raja“, a s početkom ove godine i ime tvrtke promijenili smo u Rajska.”

Prepoznat potencijal za proizvodnju cherry, cocktail i shake rajčica?

“Krajem 90-ih započeli smo sa proizvodnjom jagoda, rajčica i krastavaca, no s vremenom smo se specijalizirali isključivo za rajčice sorte grappolo, a potom za specijalne sorte. Za rajčicu smo se odlučili jer je ona, nakon luka i krumpira, povrće koje se najviše konzumira u Hrvatskoj, a uz to je i najzdravije povrće.”

O procesu proizvodnje:

“Uzgoj Rajska rajčica odvija se u etažama, tehnologijom hidroponije čija je osnovna prednost kontinuirana berba tijekom 9 mjeseci u godini, u razdoblju od travnja do prosinca. Rastu u vrećama s kompostom preko kojih dobivaju sve hranjive tvari rastopljene u vodi. Koristimo isključivo hranjiva mineralnog tipa koja se u staklenik unose fertirigacijom kroz navodnjavanje. Višak vode otječe, filtrira se i ponovno koristi u zatvorenom sustavu, u kojemu se ništa ne baca. Doziranje hranjivih tvari računalno je programirano, kao i provjetravanje, određivanje vlažnosti zraka i temperature u stakleniku, što je tehnološki vrlo zahtjevan i skup posao. Ne koristimo nikakva kemijska sredstva već biološku zaštitu, odnosno unosimo prirodne neprijatelje štetnika tzv. predatore. Riječ je o njihovim prirodnim neprijateljima, poput mušica i raznih životinjica. Jedna od najvećih zanimljivosti u proizvodnji naših rajčica jesu bumbari. Naime, njih čak 10.000 oprašuje cvjetove Rajska rajčica. U proizvodnji brinemo o svakoj biljci, pa u slučaju da je neka od njih zaražena nekim tipom virusnih ili bakterijskih bolesti odstranjujemo je rezanjem te je iznosimo iz staklenika, a ranu zatim premazujemo alkoholom i dezinficiramo. U ovakvom sustavu nema potrebe za kemijskom zaštitom bilja te nema straha od zagađenja našeg proizvoda, vode i okolnih tala.”

Dostupnost i prodajna mjesta:

Rajska rajčice možete kupiti u velikim robnim centrima. U Hrvatskoj ih možete pronaći u Konzumu, Plodinama, Sparu, Kauflandu, Tommyju i Mercatoru; u Sloveniji smo dostupni u Hoferu i Tušu, a od prošle godine proširili smo tržište na Idea i Delhaize u Srbiji.”

Planovi za budućnost Rajske?

“Cilj nam je nastaviti uspješno poslovati, uz održavanje prepoznatljivosti i kvalitete specifičnog načina proizvodnje te okusa naših sorti. Želimo se približiti svakom kupcu i educirati ga o važnosti kvalitetnog proizvoda. Osim toga, plan nam je i povećati broj pakiranih rajčica s tri milijuna na četiri milijuna paketića.”

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.