Nakon godinu dana ovo je i dalje najpopularniji brunch bar u Zagrebu

GREEN_300_listici_sredina

Intervju s vlasnicama Melta

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Ideja zdravog objeda, hranjivi brunch i poslastice bez grižnje savjeti žive u zagrebačkom bistro baru Melt u kojem su stolovi uvijek zauzeti

Sve više Hrvata, a i stranaca uživa u zdravom doručku, zbog čega koncept restorana poput ovog, dobiva na pažnji. Svježe namirnice, veganski sladoled, domaća granola, salata od tikvice i fete, avokado tost… Toliko je opcija u kojima sve više uživa populacija koja njeguje tradiciju zdravog i hranjivog objeda. Presimpatičan Gelato & Brunch Bar Melt nedavno je proslavio svoju prvu godišnjicu otvorenja, što je bila izvrsna prilika za malo razgovora o hrani i načinu poslovanja za Green.hr, a više o svemu rekle su nam vlasnice Lucija Zidić i Lucia Cvitanović.

Foto: Sven Bulava

Koncept slow livinga sve je popularniji, a samim time i važnost pametno odabranog doručka. Kako se Melt uklapa u tu viziju?

Melt se savršeno uklapa u tu viziju, na prvo mjesto stavlja važnost pametno odabranog doručka! Bile to potpuno lagane zdjele voćnih smoothieja ili nešto zasitniji doručci s avokadom, rajčicama, jajima.. važno nam je da svatko može pronaći zdrav doručak kojim želi započeti dan. Osim toga, Melt kroz cijeli dan poziva na ugodna, opuštena druženja uz kavu, sladoled, čašu vina..

Posvećene ste prodaji organskog, počevši od domaće granole preko organskog sladoleda, pametno odabrane kave… Jesu li posjetitelji prepoznali vrijednost? Od otvorenja pa do danas, jeste li primijetili da imate stalne goste

S velikim veseljem možemo reći da imamo dosta stalnih gostiju! Zaista smo sretne da posjetitelji prepoznaju ono što radimo, cijene vrijednost i kvalitetu. Trudimo se sve raditi sami; npr. radimo svoj kruh, kikiriki maslac, domaću granolu. Zbog upita stalnih gostiju upravo smo te proizvode počeli prodavati i za doma.

Foto: Zoe Šarlija

Poduzetnička ideja da se lokal koji voli lokalno otvori na početku Radićeve ulice bio je pun pogodak. Radićeva je poznata po velikom broju turista koji cirkuliraju na toj ruti. Jeste li osobno zadovoljne tom lokacijom, je li u planu otvorenje neke nove lokacije?

S lokacijom smo jako zadovoljne, Radićeva je prekrasna ulica koja je baš oživjela u zadnje vrijeme. Turista, logično, zbog trenutne situacije i nema koliko bismo voljele, ali nadamo se da će se i to uskoro vratiti na staro. O novoj lokaciji za sada samo maštamo.

Tko stoji iza imena i vizuala Melt? Odaje dojam mozga milenijalca…

Za ime Melt, kao i za cijeli vizualni identitet zaslužna je Neva Zidić, mlada dizajnerica, koja nam je ujedno i sestra/prijateljica. Neva brine o svemu što se tiče dizajna, od izgleda jelovnika pa do objava na društvenim mrežama..

Ističete kako u proizvodnji Melt koristi većinu namirnica domaćih proizvođača. S kime surađujete?

Najveći dio namirnica svako jutro dolazi svježe s Dolca. Surađujemo i s brojnim OPG-ovima, surađujemo s ekipom iz Cogita koji nam osiguravaju najbolju, u Zagrebu prženu kavu, sva craft piva koja imamo u ponudi isključivo su domaćih proizvođača…

Vaši sladoledi omiljena su craft poslastica. Po kojem ključu ste birali okuse koji su tako jedinstveni?

Uz nekoliko okusa koji su uvijek u ponudi, tu su i okusi koje mijenjamo sezonski. Pratimo koje je voće trenutno u sezoni, trudimo se uvijek osigurati nekoliko veganskih okusa, kao i probati nešto sasvim novo. Uvažavamo svaku ideju i prijedlog koji čujemo, pa se zatim dogovaramo i isprobavamo nove okuse. Ljeti volimo voćne, vesele okuse poput trenutnog (veganskog) hita jagoda-prosecco!

Imate li dojam da su Hrvati sve više okrenuti zdravom, slow načinu prehrane? Uzmimo u obzir i pandemijsku situaciju u kojoj smo se našli.. je li ona dodatno utjecala na navike potrošača/ posjetitelja?

Svakako se čini da je tako, i to ne samo pojedinci, često viđamo i cijele obitelji s djecom koje redovito dolaze upravo zbog velikog izbora zdravih jela. Teško je reći koliko je pandemija utjecala na navike posjetitelja, s obzirom da je Melt tek 2.8. proslavio prvi rođendan.. Međutim, zbog situacije s pandemijom uvele smo dostavu- dostupni smo na Woltu, Glovu i Pauza.hr) i iznenađene smo koliko se ljudi odlučuju na naručivanje hrane za doma, čak i na doručke i sladolede! 🙂

PHOTOS BY: Sven Bulava, Zoe Šarlija / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Prvi Festival zdravlja održava se 3. listopada u Maksimiru.
Posljednjih 7 godina brend ALDO ulaže napore u stvaranje proizvoda koji nisu štetni za okoliš
Zalažu se za povećanje svjetske zajednice ljudi zainteresiranih za održiv način života i odgovorna putovanja.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti