Kofer. začini još jednom pokazali kako vode društveno odgovorno poslovanje

GREEN_300_listici_sredina

Predstavljen novi webshop i prodajno mjesto

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Možete li zamisliti omiljeno piće gin tonic bez začina? Ni mi! Baš zato nije neobično da su se spojili kofer. i A most unusal garden, koji će od sada pružiti još zabavnije G&T iskustvo

Odgovoran način kupnje u skladu s nepredvidljivom godinom uključuje kupnju putem weba i ekološki osviješteno pakiranje proizvoda, a znaju to i iz kofer.-a, omiljenog brenda začina za pića. S kreiranjem webshopa razvila se i ideja o novom prodajnom mjestu. Prvi izbor pao je na A most unusual garden, poznato zagrebačko mjesto s najboljom selekcijom gina. Kako su začini neizostavan dodatak gin tonicu, koktelu ili hladnom čaju, od sada pod jednim krovom možete dobiti sve što trebate. Autori oba brenda, Irena Mićić, Marija Matković, Mario Piteša i Ivan Knežević posebno su ponosni na novu trgovinu u Horvaćanskoj 3a. Postojeće prodajno mjesto u Gundulićevoj 13 je do sada bilo it prodajno mjesto u centru grada, a sada se poslovanje proširilo i prema Novom Zagrebu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kofer. (@kofer._) on


Bez obzira na rast brenda, kofer. je i dalje posvećen odgovornom poslovanju. Baš je zato predstavljena i nova ambalaža za začine i dehidrirano voće koje se može pronaći na policama dućana. Riječ je o eco-friendly pakiranju za čiji su dizajn, odnosno ilustracije životinja koje simboliziraju ono što se nalazi unutar kartonskog valjka, zaslužne studentice Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu – Petra Divković i Antonela Šurbek. U ponudi su novi začini poput pupoljaka perzijske ruže, dehidrirane naranče, hibiskusa i ostalih aromatičnih dodataka, kofer. gin boxevi, čajevi, keramičke šalice, svijeće te brojni drugi modni dodaci. Također, Kofer. ponovo surađuje sa slastičarkom Ivanom Čuljak i njezinim brendom kolača Neka jedu kolače. Suradnja je došla u vidu posebnih blagdanskih keksa i rođendanskih paketa

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kofer. (@kofer._) on


“Od nastanka brenda 2016. godine surađujemo s mladim umjetnicima i posebno nam je drago da ih možemo podržati. kofer. želimo izgraditi kao ekološki brend, a nova ambalaža je samo jedan u nizu koraka koje poduzimamo kako bismo u tome uspjeli”, ističe Mićić.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kofer. (@kofer._) on

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

EBRD je ovaj program pokrenuo 2016. godine na razdoblje od 5 godina.
Istraživanje otkriva da ljudi silno žele zdraviji i održiviji život.
Osim jednostavnosti korištenja u kuhinji, još je jedna prednost ovog prezrelog voća.
Zatečen je ostao velikodušnošću kojom su ga dočekali ljudi koje je susretao putem.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti