Jeste li probali Katin kruh, prefine bezglutenske proizvode?

GREEN_300_listici_sredina

Zdravo i s domaćim potpisom

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Tek je prije nešto više od 10 godina bezglutenska prehrana ušla u standard tipične domaće prehrane, a jedan od proizvoda koji se istaknuo u masi je Katin kruh!

Kada je prije 15 godina saznala da boluje od autoimune bolesti celijakije koja zahtijeva doživotnu beglutensku dijetu, Katarina Komarica je osjetila da je vrijeme za kreiranje brenda koji će joj promijeniti život na više načina. Tako je nastao Katin kruh. Nakon što se suočila s celijakijom, Katin život se iz temelja promijenio. U to vrijeme u Hrvatskoj se jako malo znalo o celijakiji, a bezglutenska ponuda je bila siromašna i skupa. Katarina je odlučila uzeti stvar u svoje ruke i počela isprobavati recepte, a posebnu važnost upravo je posvetila kruhu. Ubrzo je Katarina imala mnogo ljubitelja kojima je svakoga dana s osmijehom na licu dostavljala kruh na biciklu. Prije tri 3 godine brigu o prefinom kruhu je preuzela Iva Zovko, koja i započinje priču o prefinom kruhu:

“Ideja je prerasla u jednu predivnu priču koja iz dana u dan ima sve više novih zadovoljnih kupaca, a planova je mnogo i nadamo se da ćemo ih uskoro ostvariti usprkos teškim ekonomskim i epidemiološkim prilikama.”

1.U ponudi imate cijeli niz proizvoda. između ostalog, osim kruha i slatke i slane delicije. Što vam je inspiracija, gdje je pronalazite, s kojim namirnicama najradije radite?

Inspiracija su nam u prvom redu naši kupci, a zatim i analiza tržišta. U timu imamo naš mali, ali snažni marketinški tim koji u suradnji s prodajom pronalazi inovativne ideje, a onda se uključi proizvodnja i onaj kreativni dio proizvodnje krene u osmišljavanje novih bezglutenskih užitaka. To nam je svima najslađi i najzabavniji dio posla. Iako je zaista dug put od finalne recepture do dolaska na police dućana mene osobno taj razvojni dio najviše veseli.

2.Kako teče proizvodnja Katarininog kruha? Jesu li kreativa i egzekucija međusobno povezani ili u potpunosti odvojeni? Mogu li timovi zasebno funkcionirati ili je sve unutar jednog tima?

Nema uspjeha bez suradnje i kvalitetne komunikacije svih sudionika procesa. Cijeli lanac je totalno povezan; proizvodnja, prodaja, marketing kod nas su potpuno zavisni. Informacije se svakodnevno dijele jer jedino tako možemo biti produktivni i odmah reagirati na sve izazove i probleme. Tu smo već zaista uigrani i točno postoje procedure i pravila kako razmjene informacija tako i proizvodnih procesa.

3.Tko su vaši kupci? Javljaju li vam se ljudi sa zdravstvenim problemima ili je sve više kupaca koji na dnevnoj bazi, preventivno, izbjegavaju konzumirati gluten?

Katin kruh bez glutena prije svega je nastao iz želje da se osobama koje boluju od celijakije ponude 100% sigurni i uz to ukusni proizvodi. Sve je više bolesti i stanja organizma koje su izravno povezani s unosom glutena, stoga nam se zaista svakodnevno javljaju ljudi s raznim problemima, traže od nas savjete i preporuku proizvoda. Naši kupci su sve više i oni koji se jednostavno žele zdravo hraniti, izbjegavaju gluten jer se tako bolje osjećaju i takav način prehrane im je stil života.

4. Gdje se mogu kupiti Katini proizvodi?

Katini proizvodi se mogu kupiti u preko 180 prodajnih mjesta diljem HR. U malim privatnim dućanima poput Gardena, Mrkvice, Tvornice zdrave Hrane, Grge Čvarka, Bio planeta, Voćarne.hr i još mnogih drugih osim Katinog kruha i kolača bez glutena mogu se pronaći još razne slane delicije poput zlevki, bureka i tapioka kuglica. Upravo su mali dućani zdrave i domaće hrane bili naši prvi kupci koji su prepoznali trud i potražnju kupaca kada smo tek izašli na tržište s jednom vrstom kruha, a sjajna suradnja traje sve ove godine i oni imaju posebno mjesto u našem poslovanju. U velikim trgovačkim lancima poput Spara, Plodina i Konzuma prodaja je orijentirana na kruh i kolače. Posebno nam je drag i HORECA kanal, radimo s dosta hotela, a posebno uživamo u suradnji s caffee barovima koji svojim gostima uz kavicu i čaj nude i Katine bezglutenske kolače.

5. Imate li sezonske proizvode? Npr, povezujete li jesenske sezonske namirnice s proizvodnjom kruha i ostalih delicija?

Imamo uvijek neku novu i finu blagdansku ponudu. Često nam se dogodi da neki proizvod bude planiran kao sezonski, ali nam se svima toliko uvuče pod kožu da ga ne možemo čekati sljedeću sezonu nego nađemo rješenje kako ga ostaviti kao dio stalne ponude 😊.

6. Koje proizvode biste istaknuli kao bestsellerima i zašto?

Iako je cijela Katina priča nastala na kruhu i kruh će uvijek biti naša najveća ljubav, s vremenom su i Katini kolači bez glutena dali brandu diferencijaciju i prepoznatljivi imidž. Teško mi je izdvojiti najprodavanije proizvode jer se kod nas to nekako pravilno rasporedilo zavisno o lokaciji prodaje ili čak geografskoj poziciji. Naravno da u primorskom kraju Katin kolač od rogača uvijek prolazi 😊. Kolač od maka je definitivno favorit u svakoj prilici, a klinci obožavaju Katin kolač od čokolade ili biskvit s višnjom i marelicom. U kafićima uz kavicu posebno se traži Katina pita od jabuke. Počeli smo hrabro eksperimentirati i s neobičnim kombinacijama koje su na kraju postale neodoljivi pun pogodak, poput Katinog kolača od mrkve i kokosa, te Katinog kolača od buće i jabuke. Od kruha bih definitivno izdvojila Katin tamni kruh sa sjemenkama koji je često favorit među kupcima, a ove godine smo lansirali i TVOJ kruh, premium liniju kruha poput Sezama, FIT kruha i Chia&Quinoa kruha koji su odlično prihvaćeni od strane kupaca.

7. Što s konkurencijom? Postoji li i kako se s njome nositi?

Prije nekoliko godina konkurencija je bila veoma mala, međutim s vremenom su još neke tvrtke prepoznale svoju priliku na tržištu bezglutenske prehrane i sve je više novih brandovava kako stranih tako i domaćih. Mene to osobno jako veseli, konkurencija nas može činiti samo boljim i kreativnijim, daje nam vjetar u leđa i na neki način pomaže u traženju novih strategija rješenjaja. Za tim Katinog kruha uvijek je najvažnije održati visoku razinu kvalitete proizvoda, a kada ti je prioritet kvaliteta to kupci uvijek prepoznaju i onda nema straha od konkurencije.stiti, njezin život se iz temelja promijenio. U to vrijeme u Hrvatskoj se jako malo znalo o celijakiji, a bezglutenska ponuda je bila siromašna i skupa. Katarina je odlučila uzeti stvar u svoje ruke i počela isprobavati recepte, a posebnu važnost upravo je posvetila kruhu. Ubrzo je Katarina imala mnogo ljubitelja kojima je svakoga dana s osmijehom na licu dostavljala kruh na biciklu. Ideja je prerasla u jednu predivnu priču koja iz dana u dan ima sve više novih zadovoljnih kupaca, a planova je mnogo i nadamo se da ćemo ih uskoro ostvariti usprkos teškim ekonomskim i epidemiološkim prilikama.

8. U ponudi imate cijeli niz proizvoda. između ostalog, osim kruha i slatke i slane delicije. Što vam je inspiracija, gdje je pronalazite, s kojim namirnicama najradije radite?

Inspiracija su nam u prvom redu naši kupci, a zatim i analiza tržišta. U timu imamo naš mali ali snažni marketinški tim koji u suradnji s prodajom pronalazi inovativne ideje, a onda se uključi proizvodnja i onaj kreativni dio proizvodnje krene u osmišljavanje novih bezglutenskih užitaka. To nam je svima najslađi i najzabavniji dio posla. Iako je zaista dug put od finalne recepture do dolaska na police dućana mene osobno taj razvojni dio najviše veseli.

9.  Što s konkurencijom? Postoji li i kako se s njome nositi?

Prije nekoliko godina konkurencija je bila veoma mala, međutim s vremenom su još neke tvrtke prepoznale svoju priliku na tržištu bezglutenske prehrane i sve je više nobrandovadova kako stranih tako i domaćih. Mene to osobno jako veseli, konkurencija nas može činiti samo boljim i kreativnijim, daje nam vjetar u leđa i na neki način pomaže u traženju novih strategijrješenjaenja. Za tim Katinog kruha uvijek je najvažnije održati visoku razinu kvalitete proizvoda, a kada ti je prioritet kvaliteta to kupci uvijek prepoznaju i onda nema straha od konkurencije.

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

EBRD je ovaj program pokrenuo 2016. godine na razdoblje od 5 godina.
Istraživanje otkriva da ljudi silno žele zdraviji i održiviji život.
Osim jednostavnosti korištenja u kuhinji, još je jedna prednost ovog prezrelog voća.
Zatečen je ostao velikodušnošću kojom su ga dočekali ljudi koje je susretao putem.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti