Znate li koji hrvatski brand prirodne kozmetike znači “Veliki val”?

GREEN_300_listici_sredina

Gotovo 20 godina na našem tržištu

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Za brand Ulola sigurno ste čuli. Njihova prirodna kozmetika koja nije testirana na životinjama te uz to rađena po tradicionalnoj recepturi uz korištenje prirodnih sastojaka osvojila je korisnike i izvan naših granica

Pojam kozmetologija polako, ali sigurno se uvukao u svaku poru našeg životnog stila, htjeli ili ne. Danas smo sve više svjesni sastojaka koje stavljamo na kožu i znamo za što se koristi retinol, čemu služi vitamin C, a koje su posljedice prečestog korištenja raznih kiselina na licu. Još davno prije nego što su već tinejdžerice počele koristiti preparativnu kozmetiku za odrasle. što danas nije rijetkost, nastao je hrvatski brend preparativne kozmetike Ulola. Iz želje da se priroda i energija usklade u njezi kože, a koja je nepresušna inspiracija za kreiranje proizvoda nastalih prema tradicionalnoj recepturi izrade prirodne kozmetike.


Neobično ime na sanskrtu znači “Veliki val”, a to je ukratko opis onoga što vašoj koži čine proizvodi ovog zanimljivog hrvatskog brenda. Živjeti ubrzanim tempom, premalo spavati, jesti hranu lošije kvalitete te uz to unositi premalo tekućine zajedničke su stavke većine modernih žena. Kako bi barem malo usporili prve znakove umora, kreativni i tim kozmetologa brenda Ulola kreirao je savršene proizvode koji nadomještaju propušteno u današnjem tempu života. Koža koja je bombardirana i izložena unutarnjim i vanjskim utjecajima često daje alarmantne znakove koje zanemarujemo. Previše ispuštanja sebuma, ispucale kapilare po površini obraza, komedoni na neobičnim dijelovima lica pa i akne u odrasloj dobi posljedica su svega navedenog. Naravno, često se sve pripisuje preparativnim proizvodima koje koristimo bez razumijevanja, no problemi kože mogu polaziti i od problema iznutra, poput hormonskog poremećaja, anemije, poremećaja u prehrani…

Upravo su proizvodi Ulola namijenjeni koži koja vapi za novom svježinom i sjajem, koja ne želi biti dehidrirani, ali niti masna, koja je lišena komedona ili drugih nepravilnosti na koži. Ulolin tim stručnjaka za kozmetologiju osmislio je vrhunske preparate za njegu kože u skladu s prirodom, a uz to je sve proizvedeno u Hrvatskoj po tradicionalnim recepturama bez umjetnih konzervansa. Zbog toga koriste isključivo airless ambalažu koja funkcionira po principu vakuuma tlaka i tako potiskuje sadržaj dok ga jednako tako štiti od kvarenja te ga ne izlaže doticaju sa zrakom, bakterijama ili onečišćenjima.


Ulola ima nekoliko linija – N², OX, Probiotic i JBW. Prva linija obilježava pojam “prirodno na kvadrat”, a sadrži 4 najbolja ulja, probiotik i Shea maslac. Linija OX diči se sastojkom ameliox, a to je ekstrakt sikavice koji ima snažno anti age djelovanje, a dipeptid iz sastojaka blokira nastanak prvih ili novih bora. Linija Probiotic obogaćena je dobrim bakterijama koje štite organizam, dok je linija YBW znak za Young Busy Woman. Za mlade žene koje nikad nemaju vremena za temeljitu njegu lica, Ulola proizvodi bogati kofeinom potiču proizvodnju lipida, dok ginseng kao tajni sastojak korejske kozmetike povećava proizvodnju kolagena i vraća koži elastičnost. Hidratizirajte kožu boosterom pomoću peptida i Hygroplexa.

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Ovom odlukom IKEA želi nadahnuti kupce koji često koriste baterije da prijeđu na punjive.
Prvi Festival zdravlja održava se 3. listopada u Maksimiru.
Posljednjih 7 godina brend ALDO ulaže napore u stvaranje proizvoda koji nisu štetni za okoliš
Zalažu se za povećanje svjetske zajednice ljudi zainteresiranih za održiv način života i odgovorna putovanja.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti