Savjet poznate trenerice: Moguće je biti fit uz samo 45 minuta vježbe dnevno!

GREEN_300_listici_sredina

Trenerica čiji se fanovi broje u desecima tisuća

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Vjerojatno ste je već zamijetili na društvnenim mrežama. Profil Suzana moj trener ekspanziju je doživio posebno u vrijeme karantene, a vlasnica profila i profesionalna trenerica Suzana Ličina je omiljena upravo zbog svog iskrenog stava i borbenosti

Direktan pristup, borbenost i zdrava ironija tri su karakteristike koje će pratitelji lika i djela ove fantastično snažne žene primijetiti. Ona se s bez problema ustaje svako jutro u 5 sati, vodi i do 6 treninga dnevno, a njezini treninzi na krovu zgrade teretane Boutique Fitness Factory toliko su posjećeni da je ponekad prostor krova premali za sve zaljubljenike u njezin princip vježbanja. A taj princip je vrlo dinamičan. Samo 45 minuta intenzivne vježbe na svježem zraku, jednom u radnom danu, može u potpunosti promijeniti  vaše životne navike. Evo što o svojim brzim i intenzivnim treninzima, a posebno vježbanju “prije zore” s pogledom na cijeli grad kaže Suzana Ličina:

Jedna si od najutjecajnijih trenerica društvenih mreža. Između ostalog, polaznicima tvojih treninga je zanimljivo što održavaš treninge na krovu zgrade. Možeš li nam istaknuti benefite vježbanja na zraku?

S obzirom na pandemiju korona virusa gdje svi nastojimo ostati odgovorni kako bismo zaštitili živote onih najranjivijih, a pod time mislim na  kronične bolesnike te imunosupresirane ljude, vježbanje na krovu je jedan vid mjera predostrožnosti. Također valja napomenuti kako svježi zrak te sunce i vitamin D igraju veliku ulogu u održavanju snažnog imuniteta koji je ključan u ovom vremenu. Plus, na mojim treninzima je uključen besplatan “solarij” jer ipak sunce iza 18 h je zdravo, a i nudi preplanuli ten.

Osim što održavaš treninge na krovu, putem jako angažiranog Instagram profila potičeš svoje polaznike i pratitelje da redovito provode vrijeme u prirodu, da šeću u šumi ili voze bicikl. Koji je optimalan odnos intenzivnog treninga i reaktivnog šetanja/trekinga/gradske vožnje biciklom u tjednu?

Moja osobna preporuka je, prema napucima Svjetske zdravstvene organizacije, da se dnevno pređe u kontinuitetu od 7-12 tisuća koraka. Živimo sjedilačkim načinom života, provodimo puno vremena pred TV-om i računalom pa je pravi odgovor na takav lifestyle priroda, kretanje, svježi zrak i briga o svom zdravlju. Poznata sam po svojoj uzrečici: “Šuti i radi!” koja kratko i jasno sažima moj pogled na treniranje. 🙂

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SMT (@suzanamojtrener) on

Kad smo kod intenzivnih treninga, tvoji su specifični po tome jer traju 45 minuta. Koje su prednosti takvog brzog treninga?

Prije točno 14 godina sam krenula sa idejom treninga od 45 minuta kada sam po drugi puta postala majka. Svjesna vlastite utrke s vremnom, testirala sam sve treninge na sebi i pronašla najoptimalniji. Robovi smo vremena, pored silnih obaveza i identitea koje imamo, majke, žene, sestre, prijateljice, poslovne žene, treba naći i vremena za sebe. Ponavljam, svjesna kako ćemo često svi staviti sebe na zadnje mjesto odlučila sam napraviti nešto za sebe i onda to dati drugima. Znala sam u početku staviti sportski sat koji prati tjelesne funkcije i vidjeti rezultat od potrošenih 600 kcl u 45 minuta. Znala sam da imam što dati ljudima. Sa dolaskom i odlaskom na moj trening potroše maksimalno 1h, 600 kcl, a dobiju osmijeh na licu, zdravo tijelo i ravan trbuh.

Prema osobnoj preferenci, smatraš li da je bolje trenirati vrlo rano ujutro ili predvečer?

Po jutru se dan poznaje. Svakako savjetujem svojim polaznicima jutarnji trening jer zapravo ne znamo što nam dan nosi. Nakon jutarnjeg treninga, onog koji ja vodim, sa sigurnošću mogu reći da će se sve ostale nedaće činiti bezazlenima. Vjerujte mi najgore ste za taj dan prošli haha … Zezam se, ali svakako savjetujem jutranji trening i kasnije laganu šetnjicu predvečer. Umjesto duge jutarnje kave gdje ćete razmišljati samo o glupostima, za početak kako ste ljuti na sebe jer vam smeta “šlauf” oko struka nagradite svoje tijelo treningom visokog intenziteta. To je prava nagrada, vjerujte mi jer radite nešto za sebe !

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SMT (@suzanamojtrener) on

I za kraj, koje su prednosti intenzivnog treninga u odnosu na vježbe laganijeg intenziteta poput pilatesa/power yoge koje znatno duže traju?

Govorimo o dva različita svijeta, dva različita pogleda na isti te svakako stvar je karaktera i pojedinca. Uvijek težim katome da se moji polaznici osjećaju ugodno te nastojim balansirati između intenziteta treninga ovisno o procijeni grupe koja mi uđe u dvoranu. Kod mene ne postoji “ djevojko” ili “dečko”, kod mene svatko ima svoje ime pa je razvidno da imaju i svoj karakter. Yoga je stil života te ju je suludo uspoređivati sa treningom visokog intenziteta. On je namjenjen pojedincima koji vole takav vid vježbanja, koji žele brze rezultate, koji jedu “normalno” i imaju ravan trbuh. Pilates se, kad se radi o pitanju ravnog trbuha, razlikuje od treninga viskog intenziteta jer treba biti “gladan” kako bi se postigo isti rezultat. Za trening viskog intenziteta su potrebne odlike čvrstog karaktera: odlučnost, spremnost i upornost! A takve ljude volim. 😉 Svakako bih savjetovala kombiniranje sva tri oblika vježbanja! Povremeno i sa pravom mjerom.

PHOTOS BY: Mario Guček Andromak / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Razgovor s plesnim parom kojem ekologija nije strana.
Ulažu napore da se do 2025. godine 100 posto primarne ambalaže mogu reciklirati.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti