krisztian-matyas-5kS-6zE1KYQ-unsplash

Coca-Cola razvija papirnatu bocu

Ulažu napore da se do 2025. godine 100 posto primarne ambalaže mogu reciklirati.

Uz inovacije i smanjenje utjecaja svog poslovanja na okoliš, Coca-Cola je u Hrvatskoj u posljednje dvije godine provodila društveno odgovorni projekt Od izvora do mora kroz koji je prikupljala otpad uz obale hrvatskih rijeka, jezera i Jadranskog mora.

Coca-Cola je u suradnji sa svojim partnerom, tvrtkom Paboco, ostvarila važan napredak u procesu izrade prve boce u potpunosti napravljene od papira.

Kroz ulaganje u istraživanja, testiranje primjene različitih tehnologija te ostvarivanje suradnji s inovativnim partnerima, Coca-Cola nastoji proizvesti papirnatu bocu koja će se moći reciklirati kao i svaki drugi oblik papira. Ovi napori rezultirali su prototipom prve generacije boce čiji je vanjski sloj ambalaže načinjen od papira, ali s čepom i unutarnjim slojem koji sadrže plastiku. Iako je pri izradi ove boce korištena 100 posto reciklirana plastika, koja se nakon upotrebe ponovno može reciklirati, konačni cilj i sljedeći korak je pronaći rješenje koje ne sadrži plastiku i u potpunosti je napravljeno od papira.

Kao i svaka druga Coca-Colina ambalaža, i papirnata boca koja će se u budućnosti naći u rukama potrošača mora odgovarati visokim standardima sigurnosti i kvalitete i stoga prolazi kroz opsežna testiranja kroz koja se provjerava njeno ponašanje u rashladnim uređajima, čvrstoća, kao i razina zaštite pića koje se u njoj nalazi.

Navike potrošača se mijenjaju, a zdravi i aktivni životni stil te odgovoran odnos korporacija prema okolišu postaju sve važniji. Stoga Coca-Cola unosi promjene u svoje poslovanje koje su vidljive unutar i izvan boce, nastojeći ponuditi rješenja koja odgovaraju navikama potrošača, a pritom štite okoliš.

Prototip prve generacije papirnate boce dio je tih napora, ali i važan korak u ostvarenju ciljeva sveobuhvatnog višegodišnjeg plana Svijet bez otpada. Kroz ovaj plan The Coca-Cola Company se obvezala do 2030. godine za svaku bocu ili limenku koju proda pomoći prikupiti i reciklirati istu količinu prazne ambalaže s tržišta te koristiti ambalažu koja sadrži 50 posto recikliranog materijala. Također, The Coca-Cola Company ulaže znatne napore da se do 2025. godine 100 posto primarne ambalaže koju globalno plasira može reciklirati.

Tako je prošle godine mineralna voda Römerquelle postala prva voda u Hrvatskoj s cjelokupnim asortimanom u potpunosti napravljenim od recikliranih plastičnih boca.

Uz inovacije i smanjenje utjecaja svog poslovanja na okoliš, Coca-Cola je u Hrvatskoj u posljednje dvije godine provodila društveno odgovorni projekt Od izvora do mora kroz koji je prikupljala otpad uz obale hrvatskih rijeka, jezera i Jadranskog mora te podizala svijest o važnosti primjerenog odlaganja ambalažnog otpada. U ovoj godini, uz podršku The Coca-Cola Foundation-a, u Šibeniku je u suradnji s lokalnom zajednicom pokrenuta inicijativa Šibenik Zero Waste City usmjerena povećanju svijesti građana o recikliranju, poticanju razvoja navika usmjerenih na smanjivanje otpada i osiguranju infrastrukture za odvajanje otpada na plažama i ulicama grada.

 

PHOTOS BY: Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.