On line eko aktivizam jača, a ovo su kampanje koje su podigle prašinu

GREEN_300_listici_sredina

Društvene mreže su novi medij glasnogovornika prirode

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
U današnjem društvenom zeitgeistu, politički govor često znači i osobni govor, a brendovi i organizacije nastoje da njihovi pratitelji dijele iste vrijednosti za koje se aktivistički brend zalaže. Ovo je pet primjera uspješnih društvenih kampanji od kojih se može mnogo toga naučiti.

Društvene mreže nisu samo mjesto na kojem se objavljuju videa životinja, smiješni memeovi ili marketinške kampanje. Danas su društvene mreže savršena platforma za brendove i biznise koji dižu svijest koja utječe na milijune ljudi diljem svijeta. Jedna od vrućih tema je i okoliš i njegova zaštita. Ovo je pet kampanja koje su odjeknule globalno i izazvale veliku pažnju javnosti!

Kampanja za uragan Harvey

Uragan Harvey je bio jedna od najvećih ekoloških katastrofa koja je pogodila SAD, a ukupna šteta se procjenjuje na više od 200 milijardi dolara. Volonteri i organizacije diljem svijeta su se ustali na noge kako bi pružile podršku nakon tragičnog događaja, a jedan od volontera je bio i J.J. Watt, igrač američke nogometne lige NFL. Uz veliki osjećaj odgovornosti koju jedna zvijezda poput Watta osjeća, lansirao je kampanju YouCaring.com koja je skupljala novac putem društvenih mreža. Inicijalni cilj bio je prikupiti 200 000 dolara, no na kraju je u kampanji prikupljeno preko 37 milijuna dolara, što je 185 više. Naravno, J.J. Watt je proglašen NFL-ovim čovjekom 2018. godine.

Patagonia – Donacija povodom Black Fridaya

Još od svog osnutka 1973. godine, brend Patagonia namijenjen je zelenim aktivistima i svim zaljubljenicima u održivu sportsku odjeću. Godine 2016. brend je istaknuo kako će sav svoj prihod prikupljen na dan Black Fridaya donirati organizacijama koje se brinu o okolišu. Društvene mreže su taj dan doslovno eksplodirale, a angažman na Patagonijim profilima je bio 1000 % veći u odnosu na druge objave njihova profila. Marketing brenda procijenio je da će od prodaje dobiti 2 milijuna dolara, pa ih je ukupan prihod 10 milijuna prikupljenih dolara dodatno iznenadio! Doista izdašna pomoć i velik benefit za eko organizacije!


Apple “Earth-Shot” video

Teško je ostati neutralan po pitanju globalne zelene politike i pitanja koja se tiču klimatskih promjena. Tech gigant Apple se pokretu priključio jednim neobičnim fascinantnim videom nastalim nakon Pariškog ugovora o zaštiti okoliša. Ugovor je donesen od strane UN-a, a potpisalo ga je 196 ugovornika, vlada država, koje su odlučile zaustaviti klimatske promjene, točnije spriječiti emisiju ugljičnog otiska. Koliko je zemlja lijepa i koliko možemo biti zahvalni što je zovemo svojim domom pokazuje video u obliku pisma i hvalospjeva napisanog zemlji. Priča je ispričana od strane Carla Sagana, američkog astronoma, a podsjetnik je na “odgovornost da se ponašamo ljubaznije jedni prema drugima, da čuvamo i cijenimo jedini dom koji imamo”.

NASA #AdoptThePlanet

Dan planeta Zemlja koji se svake godine održava i slavi naš planet te stavlja naglasak na prirodni svijet, savršena je prilika za lansiranje kampanje na društvenim mrežama. Godine 2017., NASA je pozvala ljude da “usvoje” komad zemljine površine svojim hashtagom #AdoptThePlanet. Nakon kampanje, NASA-in tim je prošao svih 64 000 “usvojenih” lokacija na svijetu, više nego jednom te educirao ljude.


World Wide Fund za prirodu s emotikonom

Cilj WWF-a je stvoriti budućnost koja će živjeti harmoniju između zemlje i prirode. Kao jedno od krovnih tijela po pitanju ekološke i životinjske održivosti, WWF je proveo nekoliko sjajnih kampanja. Jedna od najzanimljivijih bila je #EndangeredEmoji, a upotreba tog Emojia pomogla je u podizanju svijesti prema ugroženim životinjama diljem svijeta. Sasvim sigurno u svakodnevnoj komunikaciji koristite emotikon životinja, pa nije neobično da se WWF dosjetio da iz toga izvede kampanju koja će imati svrhu. Kampanja se vodila putem Twittera, a svaki put kada je korisnik upotrijebio emoji životinje, WWF mu je poslao obavijest o fundaciji i kampanji koja se vodi. Kroz 2 mjeseca kampanje WWF je privukao gotovo 60 000 korisnika, te dobio veliku podršku medija i influencera!

PHOTOS BY: Green.hr / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Ovom odlukom IKEA želi nadahnuti kupce koji često koriste baterije da prijeđu na punjive.
Prvi Festival zdravlja održava se 3. listopada u Maksimiru.
Posljednjih 7 godina brend ALDO ulaže napore u stvaranje proizvoda koji nisu štetni za okoliš
Zalažu se za povećanje svjetske zajednice ljudi zainteresiranih za održiv način života i odgovorna putovanja.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti