spencer-davis-9RBu0WPfN7w-unsplash

Poznati šampon omiljen među kupcima, od sada koristi ambalažu od stopostotne reciklirane plastike

GREEN_300_listici_sredina

Vrijedna ulaganja u budućnost svih nas

Sve više poznatih kozmetičkih brendova pokušava pronaći što održivija i ekološki prihvatljivija rješenja u svojem poslovanju. Jedan od njih je i L'Oreal čiji brend Garnier već neko vrijeme proizvodi odgovorne boce za popularni Fructis šampon. No, to je samo dio onoga što ovaj brend čini za okoliš.

Kao jedan od brendova L’Oreal Grupe koja u sklopu svojeg programa održivog razvoja L’Oreal za budućnost objedinjuje aktivnosti transformacije poslovnog modela, snažne društvene predanosti i brige za planetu, brend  Garnier koji je dio L’Oreala ima za cilj transformirati svaki dio u lancu vrijednosti brenda, smanjujući ili neutralizirajući utjecaj na životnu sredinu. Upravo ta inicijativa pod imenom Garnier Green Beauty obvezuje se da će do 2025. godine cijeli njihov asortiman biti proizveden bez korištenja izvorne plastike, a pakiranja svih proizvoda bit će reciklabilna, razgradiva ili višekratna, te će sve Garnier tvornice će biti CO2 neutralne. Prvi u nizu takvih proizvoda koji koristi 100 posto recikliranu plastiku u svim svojim bocama za njegu kose je upravo Fructis, popularni šampon u mnogim kupaonicama. Nove Fructis boce napravljene su od praznih boca za napitke koje su prethodno zdrobljene i rastopljene u pelete. U procesu izrade, nakon toga pelete se bojaju i napuhuju u oblik boca koji je zaštitni znak brenda Fructis, a proizvode se u sklopu ugljično neutralne tvornice.

Ono što je također uistinu zanimljivo vezano za ovaj poznati proizvod, je da se svi Fructis šamponi i balzami proizvode u L’Oreal tvornici Settimo u Italiji, postrojenju posvećenom održivom razvoju. Tvornica Settimo postala je ugljično neutralna 2015. godine, što znači da upotrebljava 100 posto obnovljive energije bez emisije CO2 zahvaljujući inovativnoj kombinaciji energije od koje je 45 posto grijanje na bioplin, a 2/3 potreba za električnom energijom zadovoljavaju elektrana na biomasu i fotonaponske solarne ploče. Ono što ju još čini posebnom, a time i vrhunske Fructis šampone je također i to da je tvornica Settimo tvornica s kruženjem vode, odnosno, da se sva voda potrebna za proizvodne procese dobiva od već upotrijebljene ili reciklirane vode koja kruži u postrojenju. Garnierova Green Beauty inicijativa teži pomoći potrošačima donijeti bolje održive izbore u trenutku kupnje. U okviru globalnog programa, Garnier će tako biti prvi brend koji će implementirati novo deklariranje proizvoda i informiranje o utjecaju proizvoda na životnu sredinu i društvo.

Cilj je da se putem deklaracija na proizvodima potrošači informiraju i o utjecaju pojedinog proizvoda na životnu sredinu i društvo, kako bi donosili održivije izbore prilikom kupnje. Ovakav način označavanja rangira proizvod na temelju njegove kategorije održivosti, na ljestvici od A do E, gdje su proizvodi obilježeni oznakom A najbolji u kategoriji. Tim putem Garnier omogućuje uvid u ekološki i društveni otisak proizvoda.

PHOTOS BY: Promo, Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.