Poznati pobjednici hackathona, kreativnog natjecanja u čijem je fokusu održivost i digitalizacija

GREEN_300_listici_sredina

Studentsko promišljanje o održivosti

Nakon petodnevnog natjecanja domaćih i nizozemskih studenata gdje je zadatak bio izraditi konceptualni prijedlog za brendiranje specifičnog prostora unutar adidasovog brand key storea u Zagrebu, poznati su i pobjednici. Ključni elementi koji su se tražili od studenata bili su održivost i digitalizacija.

Visoko učilište Algebra prvi je put bio domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge gdje su se, tijekom pet dana, studenti dviju obrazovnih institucija – Algebre i nizozemskog Sveučilišta Hanze natjecali u izradi kreativnog i održivog rješenja za klijenta. Ove dvije institucije pokrenuli su ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta. Ukupno se natjecalo četiri tima s po pet studenata u svakom, pri čemu su natjecatelji imali i podršku mentora. Svi studenti bili su sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze, odnosno s preddiplomskog studija dizajna na Visokom učilištu Algebra.

Klijent hackathona bio je adidas, najveći brend sportske odjeće i opreme u Europi te drugi najveći u svijetu. Zadatak koji se našao pred natjecateljima bio je izrada konceptualnog prijedloga za brendiranje specifičnog prostora unutar brand key storea u Zagrebu, u adidas trgovini u Ilici, a ključni elementi koji su se tražili od natjecatelja bili su da dizajn bude fokusiran na održivost i digitalizaciju te da bude prilagođen prostoru i okruženju.

Žiri je, nakon razmatranja svih predloženih rješenja, pobjednicima proglasio kreativni prijedlog jednog od nizozemskih timova studenata, tima koji se nazvao The Great 5. “Pobjednička ideja mladih nizozemskih kreativaca zadovoljila je glavne kriterije hackathona – bila je inspirativna, interaktivna i inovativna, uz vrlo zanimljive elemente digitalne tehnologije i edukativnog sadržaja. Svi natjecateljski timovi su pokazali jako puno kreativnosti i znanja o samom području održivosti i koliko im je ona važna u njihovim životima, pa nam odabir najboljeg nije bio nimalo lagan. No, svi koncepti i ideje pratili su upravo ono što jest cilj adidasa: graditi svijest o održivom razvoju, razvijati inovativne tehnologije i tražiti načine da očuvamo prirodu i unaprijedimo život zajednice u kojoj živimo i djelujemo. Cijeli ovaj projekt jako dobro oslikava adidasovu filozofiju. Prepoznavanje vlastitih mogućnosti uz optimizam je ključ postizanja našeg cilja da kroz snagu sporta mijenjamo živote ljudi. Ovaj stav je ono što nas inspirira svaki dan i što nas tjera graditi budućnost. U narednom periodu fokusirat ćemo se na tri područja: održivost, vjerodostojnost i uključivost. Prepoznali smo mogućnost za održivu budućnost s obvezom da do 2024. koristimo samo reciklirani poliester u svim proizvodima, ali i mogućnost uključivanja svih ljudi u sport te mogućnost za poticanje inovacija koje nisu nikad prije istražene”, izjavila je Ivana Vukušić Retail Marketing Manager iz adidasa, a svi učesnici, kao i profesori složili su se kako se radilo o uzbudljivom i izuzetno edukativnom tjednu.

PHOTOS BY: press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.