Poznata tvrtka igračaka Mattel, s kojima su mnogi proveli djetinjstvo uz popularne Barbie lutke, proširuje svoju ponudu održivih proizvoda novim proizvodima svojih brendova Mega i Matchbox. Proširena ponuda u skladu je s Mattelovim ciljem da do 2030. postigne 100% reciklirane plastične materijale koji se mogu dalje reciklirati ili na bio bazi u svim svojim proizvodima i ambalaži. Primjerice, linija Mega Bloks Green Town bit će prva ikad dostupna linija igračaka u masovnoj maloprodaji s certifikatom CarbonNeutral, odnosno s certifikatom ugljične neutralnosti. Svaki set za igranje bit će izrađen od minimalno 56% biljnih materijala i najmanje 26% bio-kružne plastike s certifikatom međunarodne održivosti i ugljične neutralnosti.
Kako bi postigla certifikaciju proizvoda, brend Mega je kupio ugljične offsete od projekta očuvanja šuma Darkwood u Kanadi, a ambalaža je također izrađena od papira ili kartona certificiranog od strane Vijeća za nadzor šuma, te tinte na bazi soje i lakova na bazi vode za poboljšanje recikliranja. Nadalje, svi Matchbox automobili, setovi za igranje i ambalaža bit će izrađeni od 100% recikliranih, reciklirajućih ili bioloških plastičnih materijala do 2030. godine. Također, tvrtka stvara sve više proizvoda dizajniranih na način da su kasnije lako upotrebljeni za recikliranje, a ostali projekti na kojima je Mattel radio uključuju lansiranje Fisher-Price Rock-a-Stack i Fisher-Price Baby’s First Blocks – kocki za slaganje izrađenih od plastike na bazi šećerne trske.