274559104_371944641059076_4672303915505060078_n

Popularna glumica lansirala liniju proizvoda za sjajnu minimalističku skincare rutinu

GREEN_300_listici_sredina

Dugogodišnje iskustvo pretočeno u vlastiti brend

The Outset je ekološka linija za njegu kože na biljnoj bazi i sadrži samo pet proizvoda stvorenih za sve dobne skupine i spolove, sa sastojcima koji su dobri i za vas i za planet.

Scarlett Johansson i njezina poslovna partnerica Kate Foster Lengyel lansirale su minimalističku liniju proizvoda za njegu kože pod nazivom The Outset koja je od sada dostupna u prodaji. Scarlett je još jedna zvijezda u nizu koja je lansirala svoju liniju proizvoda koja se ističe prije svega po minimalizmu. The Outset je ekološka linija za njegu kože na biljnoj bazi i sadrži samo pet proizvoda stvorenih za sve dobne skupine i spolove, sa sastojcima koji su dobri i za vas i za planet. Svaki proizvod u liniji je bez mirisa, bez silikona i veganski, a koristi se kombinacija prirodnih i sigurnih sintetičkih sastojaka. Proizvodi iz kolekcije se mogu koristiti kao samostalan režim ili u kombinaciji s drugim rutinama njege kože, jer se ove formule neće natjecati s drugim aktivnim sastojcima.

Za pokretanje vlastitog brenda proizvoda za njegu kože, Johansson je prije svega bila inspirirana svojim radom kao ambasadorica raznih luksuznih brendova za njegu kože, a zatim i jer je često imala problema s pronalaženjem proizvoda koji bi zadovoljili njezine specifične potrebe. “Sve više sam osjećala da moje iskustvo kao lice ovih drugih brendova nije autentično mojem vlastitom iskustvu i onome što sam tražila kao potrošač,” rekla je prilikom lansiranja brenda. “Imala sam kožu sklonu aknama i borila sam se s tim tijekom svojih 20-ih. Isprobala sam sve vrste pilinga, maski i laka za obnavljanje akni. Kad god mi je koža napeta, uvijek sam se vraćala ovom procesu čišćenja, priminga i hidratacije u tri koraka. Iz toga smo crpili inspiraciju.”

Ovo minimalističko razmišljanje ju je dovelo do razvijanja kolekcije od pet proizvoda: hranjive hidratantne kreme sa skvalanom, zaglađujuća krema za područje oko očiju i usana s vitaminom C, nježni micelarni čistač s antioksidansima, učvršćujući serum s veganskim kolagenom i regenerativna noćna krema s niacinamidom. Ova linija podiže čistu ljepotu na novu razinu tako što isključuje 2700 potencijalno štetnih sastojaka, uz to što je veganska, bez okrutnosti, bez mirisa, glutena i alergena orašastih plodova. Potpis brenda je Hyaluroset Complex, zaštićena mješavina hidratantnih sastojaka koja je botanička alternativa hijaluronskoj kiselini. Ambalaža je održiva i koristi staklenu bio-smolu.

Proizvodi dolaze u kartonskim kutijama od recikliranog papira s FSC certifikatom, a isto se može reći i za njihovu otpremnu ambalažu. Sva papirna ambalaža izrađena je u 100% ugljično neutralnom postrojenju s pogonom na vjetar. Bitno je nadodati i da 1% godišnje prodaje ide neprofitnim organizacijama usmjerenim na očuvanje okoliša.
Osim toga, brend je najavio i da uskoro dolaze u prodaju i vrećice za ponovno punjenje, s malo otpada, kako bi kupci mogli kupiti proizvod jednom i puniti ambalažu iznova i iznova. Sve u svemu, ugodno smo iznenađeni svim činjenicama koje pokazuju da je ovo zaista ekološki brend koji pokušava postići održivost od samog početka, što je hvalevrijedan trud.

Brend je od sada dostupan samo u Sephori, koji je za sada jedini maloprodajni partner.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.