136969406_154090836475275_4115981143245945466_n

PHILIPS DONOSI

Philips je proglašen drugom tvrtkom na svijetu po održivom razvoju i brizi za okoliš

GREEN_300_listici_sredina

Održivost kao pravilo, a ne iznimka

Programom ''Healthy people, Sustainable planet'' Philips je do kraja 2020. postigao 70% prihoda od prodaje proizvoda i usluga koji ne zagađuju okoliš, 15% od održive ekonomije, a reciklira 90% otpada od proizvodnje. Iako je već puno toga postigao, ovoj je tek početak njegovog održivog putovanja...

Postati tvrtka koja je usmjerena na specifičnu namjeru znači preuzeti veliku odgovornost. Nitko to ne zna bolje od Philipsa. Tvrtka je postavila ambiciozne ciljeve u pogledu društvenog utjecaja, prakticiranje kružnog gospodarstva i stavljanja važnosti na EcoDesign, te ih sve od reda ispunjava.
“Kao vodeća tvrtka za zdravstvenu tehnologiju, naša je svrha poboljšati zdravlje ljudi i dobrobit kroz smislene inovacije, čime ćemo pozitivno utjecati na 2,5 milijardi života godišnje do 2030. Cilj nam je odgovorno i održivo razvijati tvrtku Philips te stoga kontinuirano postavljamo izazove za okolišne i društvene ciljeve te težimo najvišim standardima upravljanja. Odgovorno djelovanje prema planetu i društvu neizostavan je dio našeg poslovanja. Uvjeren sam da je to najbolji način da stvorimo superiornu, dugotrajnu vrijednost za više dionika tvrtke Philips”, Frans van Houten, izvršni direktor tvrtke Philips.

Naravno, tu nije kraj za svjetskog lidera u zdravstvu i tehnologiji. Philips se obvezuje nabavljati više od 75% svoje ukupne potrošnje energije iz obnovljivih izvora do 2025. godine i smanjiti emisije CO2 u cijelom lancu vrijednosti u skladu sa scenarijem globalnog zatopljenja od 1,5 °C. Trud tvrtke itekako se primjećuje. Naime, iznova osigurava svoje mjesto na prestižnoj CDP “A Listi” čiji se postupak bodovanja smatra zlatnim standardnom korporativne transparentnosti kada je u pitanju briga za okoliš. The Wall Street Journal objavio je prošle godine novu ljestvicu koja ima za cilj dati sveobuhvatan pregled na temelju podataka o najodrživijim tvrtkama na svijetu. Od 100 tvrtki, Philips je zauzeo drugo mjesto na ljestvici!

Kao dio svoje stalne predanosti da svijet učini zdravijim i održivijim kroz inovacije, Philips će nastaviti graditi na uspjehu programa s poboljšanim i potpuno integriranim pristupom odgovornom i održivom poslovanju. “Naš trenutni integrirani okvir ESG-a nadograđuje se na uspjehu programa “Healthy people, Sustainable planet” i odlučni smo udružiti snage sa svim potrebnim stakeholderima, javnim i privatnim, kako bismo upravljali ekološkim, društvenim i upravljačkim prioritetima te generirali globalni utjecaj”, rekao je Frans van Houten.
Tvrtka koja se bavi zdravstvenom tehnologijom sada će se obratiti pozornost na nove ekološke, društvene i upravljačke ciljeve, uključujući korištenje “ekološkog dizajna” u svim svojim novim proizvodima do 2025. Pristup znači da će proizvodi imati učinkovitije baterije, bez PVC plastike i isporučuje se u kartonskoj ambalaži s certifikatom FSC. Tvrtka će nastaviti naglasak stavljati na cirkularne prakse te neiskorištene materijale neće slati na odlagališta otpada.

Osim ciljeva koji su usmjereni prema brizi o okolišu, Philips misli i na svoje potrošače, lokalne zajednice i radnike. Tvrtka za cilj ima poboljšati zdravlje i dobrobit ljudi, uključujući 300 milijuna ljudi u siromašnim zajednicama. Također, planira postati najbolje mjesto za rad osiguravajući sigurno i zdravo radno okruženje koje je inkluzivno i potiče razvoj svojih zaposlenika. Philips je obećao da će nastaviti pružati najkvalitetnije proizvode, usluge i rješenja u skladu sa svim važećim zakonima i standardima. Sudeći prema dosadašnjem uspjehu, vjerujemo da će Philips s lakoćom postići nove zadane ciljeve.

PHOTOS BY: Philips / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2021 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.