231660508_2574113916067597_8319087129252249318_n

Pangaia nudi održivu alternativu organskom pamuku iz neočekivanih izvora

GREEN_300_listici_sredina

Ponovno oduševljava

Stvarajući streetweare odjeću od brzorastućih biljnih vlakana, Pangaia smanjuje ovisnost modne industrije o pamuku i sintetici.

Trogodišnji brend streetwear odjeće Pangaia postao je ime za sebe unutar modne industrije pomičući granice kada su u pitanju inovacija materijala. Od tinte napravljene od onečišćenja zraka i jakne ispunjene cvijećem. Brend sa sjedištem u Londonu lansirao je svježi set održivih vlakana iskorištavajući snagu prirode za izradu ultra mekanih odjevnih predmeta. Pangaia za izradu odjeće tako će početi koristiti materijale na biljnoj osnovi.

Novi materijali pod nazivom “PlntFiber” i “FrutFiber” izrađeni su u potpunosti od biljnog i poljoprivrednog otpada, a koristit će se kao dio Pangaijinog cilja da zamijeni pamuk i sintetičke tkanine intenzivnih resursa koji se proizvode fosilnim gorivima. Tvrtka kaže da su materijali “obnovljivi” i “razgradivi”, ali tek se trebaju testirati na kompostiranje.

FrutFiber nastaje iz regenerativnih biljnih izvora, uglavnom od bambusovog liocelula, koji čini 60% materijala, dok vlakna lista ananasa i lista banane iz otpada iz proizvodnje voća čine 20%. Pangaia zatim tretira ta vlakna vlastitim uljem paprene metvice koje pomaže da tkanina ostane svježa dulje. Krajnji rezultat je srednje teška prozračna tkanina, slična klasičnim pamučnim majicama, ali ima blagi sjaj. S druge strane, PlntFiber miješa 60% bambusovog liocela s 20% vlakana himalajske koprive i 20% liocela eukaliptusa morskih stanica s algama kako bi se stvorio lagano runo koji dodirom podsjeća na pamuk. Mješavina se koristi u novoj Pangaia kolekciji hudica, trenirki i kratkih hlača, dok se PlntFiber koristi za izradu majica, haljina i kratkih hlača.

Svi ti biljni izvori održivo se uzgajaju, što znači da za rast ne zahtijevaju pesticide, gnojiva ili navodnjavanje. Korištenje lišća ananasa i lišća banane, također, odvraća i otpad od hrane jer se ti lisnati dijelovi voćnog usjeva često spaljuju ili šalju na odlagališta umjesto da se valoriziraju kao sirovina.

Proizvodi od novih materijala sadržavat će “digitalne putovnice”. Naime, Pangaia je udružila snage sa startup tvrtkom Eon kako bi stvorila QR kodove koje korisnici mogu skenirati kako bi saznali više o podrijetlu svojih odjevnih predmeta, materijalima od kojih su izrađeni i njihovom utjecaju na okoliš.

PHOTOS BY: Pangaia / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.