Palačinke od slanutka odlične za doručak, brzinski ručak ili večeru

Veganske, bezglutenske i nemasne

Ako su vam dosadile uobičajene palačinke, želite napraviti vegansku inačicu ili ste možda alergični na gluten, imamo rješenje za sve! Donosimo recept za ukusne slane palačinke napravljene od brašna od slanutka.

Brašno od slanutka u posljednje vrijeme dobiva puno pozornosti i to s dobrim razlogom. Ne samo da je riječ o brašnu bez glutena, već je i prepuno proteina, vlakana i vitamina što ga čini korisnim sastojkom u svakoj kuhinji i u svakom jelu zbog čega je puno bolje i zdravije od uobičajenog rafiniranog bijelog brašna. Osim toga, bogato je mineralima koji su važni za jake kosti i zube, snažan imunološki sustav, te za normalnu funkciju mišića i živaca. Može se koristiti u bezbroj recepata, od tijesta za pizzu do palačinki, od kolačića do kukuruznog kruha, a super je što je bogato bjelančevinama i željezom. Koliko god ukusni bili svi ovi recepti od brašna od slanutka, najlakši i najukusniji način da ga jedete je u obliku socca palačinke.

thefullhelping.com

Socca je kao pogača napravljena od brašna od slanutka, a o podrijetlu se često žestoko raspravlja. Neki tvrde da je podrijetlom iz Francuske gdje je zovu socca ili panisse, dok drugi tvrde da je iz Italije gdje se zove farinata ili torta. Slične inačice mogu se pronaći na Sardiniji, Gibraltaru, Alžiru i Argentini. Kako god ju zvali, vrlo ju je jednostavno za napraviti jer su vam potrebni samo brašno od slanutka, voda i sol. A kako bismo ju učinili još zanimljivijom donosimo i različite prijedloge serviranja.

Sastojci za soccu:

  • 1/2 šalice brašna od slanutka
  • 1/2 šalice tople vode
  • 1/2 žličice soli, plus još za posluživanje
  • Ekstra djevičansko maslinovo ulje za pečenje

Upute

U zdjeli srednje veličine pomiješajte brašno od slanutka, vodu i sol dok ne postane glatko. U maloj tavi od lijevanog željeza zagrijte ulje na srednje jakoj temperaturi. Dodajte tijesto i kuhajte sa jedne strane dok se vrhovi sa strane ne počnu malo sušiti (oko 3 minute). Pažljivo okrenite i kuhajte s druge strane još jednu do dvije minute. Prebacite na tanjur.

happyhealthblog.com

Posluživanje

Namažite 2 žlice pesta na soccu. Zatim na nju stavite kriške avokada, rikulu, čili pahuljice i malo soli. Narežite na kriške i jedite toplo ili ohlađeno. Osim toga, na soccu možete dodati koje god povrće želite i koje god namaze volite.

Dodatne opcije

Ako želite, možete napraviti palačinke sličnije onima kakvima smo navikli jesti inače, a koje su malo tanje i savitljivije. Sve što trebate je dodati pola šalice tople vode više u recept, pomiješati sa brašnom i soli, te staviti sa strane na 15 minuta da se malo zgusne. Nakon toga ispecite palačinke kako biste i inače. U drugoj tavi dodajte maslinovo ulje, gljive, poriluk i sol i dinstajte 10 minuta dok ne omekša. U palačinku dodajte ovo punjenje i preklopite na pola ili jedite zamotano kao tortilju. Najbolje jesti kad je svježe. Ostatke možete čuvati u hladnjaku dva do tri dana. Nije pogodno za zamrzavanje.

PHOTOS BY: Pinterest / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2021 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.