Na globalnoj razini automobilska industrija osjetila je posljedice pandemije već u prvom kvartalu kad je došlo do pada prodaje benzinskih i dizelskih automobila. Ipak, u istom razdoblju dvostruko je porasla potražnja za električnim i hibridnim automobilima. U Europskoj Uniji u prva tri mjeseca ove godine udio elektrificiranih prodanih novih vozila bio je veći od 16 posto. Zanimljiva je struktura prodanih vozila u prvom kvartalu ove godine u Europskoj Uniji. Baterijska vozila zabilježila su rast prodaje od 68 posto, dok su plug-in hibridi porasli za čak 161 posto. I dalje su najpopularniji hibridi, koji se pune u vožnji i kombiniraju električni pogon s onima na fosilna goriva. U prva tri mjeseca u EU ih je prodano 232 tisuće što je rast od 45 posto u odnosu na isto razdoblje 2019.
U svijetu je u 2019. godini inače prodano 2,2 milijuna električnih automobila, no, očekuje se da će taj broj pasti za oko 40 posto. Nova analiza konzultanstke kuće Wood Mackenzie procjenjuje da će se ove godine prodati 1,4 milijuna električnih i hibridnih automobila. Razlog pada treba tražiti u posljedicama pandemije zbog koje mnogi proizvodni pogoni ne rade, ali i reakcije kupaca koji će odgoditi kupnju novih vozila. Naime, većina kupaca se prvi put susreće s ovim tehnologijama, a usljed zaustavljanja gospodarstva i restrikcija koje se događaju kao posljedica korona krize, mnogi potrošači nisu više skloni usvajanju novih tehnologija.
Najuspješnija će ipak biti Kina jer se očekuje da će prodaju iz 2019. dostići u studenom, dok će EU tu brojku dostići u prosincu. Analitičari procjenjuju kako će SAD najviše zaostati po pitanju prodaje električnih vozila jer se očekuje da će ove godine zabilježiti pad od 30 posto u odnosu na prošlu godinu.