Iz popularnog lanca za proizvodnju odjeće i obuće, Puma, izvijestili smanjenju emisija stakleničkih plinova i potrošnje vode. “Što se tiče klimatskih mjera, odlučili smo izračunati ugljični otisak proizvoda za svaki od najprodavanijih PUMA-inih proizvoda”, poručili su iz tvrtke istaknuvši i da žele poboljšati komunikaciju s potrošačima o klimatskim temama.
Ova se tvrtka svake godine ocjenjuje, a najniži postotak koji mogu ostvariti je 40%. Budući da su ostvarivali 60% učinkovitosti, iz Pume su odlučili poboljšati se po pitanju upravljanja otpadnim vodama i energijom. U tu svrhu imaju za cilj smanjiti emisije stakleničkih plinova iz opsega 1 i 2 za 35% do 2025. godine u odnosu na početnu vrijednost iz 2017. godine. Pokušat će smanjiti i zračni teret za pet posto godišnje, navode u izvješću.
“Zbog poboljšanja učinkovitosti i upotrebe obnovljive električne energije na razini tvornice, kao i upotrebe održivijih materijala, emisije stakleničkih plinova smanjile su se za 46 posto u istom razdoblju, u skladu s našim znanstveno utemeljenim ciljem od smanjenja od 60 posto u odnosu na prodaju do 2030. godine”, poručili su.
Puma dizajnira i prodaje sportsku odjeću i obuću od 1948. godine, a sjedište joj je u Njemačkoj. Treći je najveći svjetski proizvođač sportske obuće, koji se trenutno brine za održivost i klimatske promjene. Pokušavaju tvrtku pogurati u smjeru tzv. “10 for25“ Strategije održivosti, koja je povezana s klimatskim ciljevima Ujedinjenih naroda. To uključuje korištenje više obnovljivih izvora energije u proizvodnji, kao i ponudu održivijih proizvoda s ekološki prihvatljivim materijalima.
Puma je već uvela ekološki prihvatljive materijale, uključujući i reciklirane materijale. Postavili su sada i znanstveno utemeljeni cilj za smanjenje emisija stakleničkih plinova koji nastaju iz proizvodnje i opskrbnog lanca. Međutim, iako je Puma također postavila rok za uklanjanje opasnih kemikalija do 2025. godine, napredak je nejasan, navodi Good on You, koji recenzira poznate brandove u kontekstu održivosti. Navode da nema dokaza da Puma smanjuje tekstilni otpad koji nastaje pri proizvodnji novih komada odjeće ili obuće. Iz Pume, pak, navode da intenzivno rade na tome te da će kraja 2023. godine iz svojih trgovina ukloniti i sve plastične vrećice za kupnju.