Omiljeni parfem sada možete ponovno puniti u parfumerijama i to po sniženoj cijeni!

Ne bacajte bočicu!

Priča o francuskom brendu Lancôme koji je prepoznao potrebe ljudi - kada je došao trenutak da stvore novi miris, Idôle, odlučili su se na nešto potpuno novo.

Zaboravite na pretjerano komplicirane, krhke stare bočice. Arhitekt, industrijski dizajner i umjetnički direktor Chafik Gasmi, stvorio je za Lancôme jednu od najtanjih bočica na svijetu, geometrijski podvig dizajna debljine samo 15mm. Umjesto da bude predodređen za život na polici, Idôle je stvoren za ubrzan način života. Baš kao i mobitel, što je inspiriralo stvaranje bočice, jedinstven dizajn Idôle bočice u idealnim omjerima znači da je potpuno prenosiv, jednostavan za rukovanje i instinktivan za upotrebu. Može se nositi u džepu, položiti na ravnu površinu ili držati na dlanu. Konkavna aureola u središtu samo naglašava njegovu taktilnu privlačnost.

No, najznačajnije od svega je Idôle fokus na održivosti. Još jedna inovativna značajka Gasmijevog dizajna je da se sve veličine Idôle mirisa mogu ponovno puniti na punionicama u odabranim parfumerijama u Hrvatskoj. Kada dođete do posljednjeg šprica, jednostavno ga odnesite u jednu od parfumerija i napunite svoju bočicu po sniženoj cijeni, štedeći i čuvajući planet. Vaš Idôle ne samo da je bezvremenski predmet koji treba čuvati i njegovati, već je i dio šire slike o očuvanju planeta i smanjenju otpada.

Održivo pakirani proizvodi vrhunski su za ekološki osvještene potrošače koji žele smanjiti otpad i ulagati u proizvode koji su usklađeni s njihovim vrijednostima. Iako odluka o zadržavanju i ponovnom punjenju bočice zahtijeva više truda nego li samo je baciti, osobe koje se odluče ponovno napuniti svoju Idôle bočicu nagrađene su sniženom cijenom. Stvoreno za novu generaciju pri čemu se doprinosi razvoju zelene tehnologije. Zašto ne biti predvoditelj ovakve inicijative održivog razvoja?

Ne samo trend, nego i predstavljanje revolucionarnih inovacija u industriji ljepote i njege mora doprinijeti smanjenju generiranja otpada.
Dizajn fontane također odražava DNK ovog mirisa – ženstvena, minimalistička, dragocjena i moderna.
Ovom sjajnom promjenom u mirisnoj industriji, Idôle donosi puno više od samo mirisa. Koliko često ste imali nevjerojatnu bočicu s mirisom koju ste morali samo baciti nakon što bi potrošili miris? Odgovor je prečesto.

Svaka bočica može se nadopuniti najviše 5 puta u Douglas poslovnicama (Arena Centar i Mall of Split).

PHOTOS BY: Promo / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.