Novi domaći skincare brand L`ADRIA inspiriran je Jadranskim morem

GREEN_300_listici_sredina

Ultimativni clean odabir za osviještene zaljubljenike u njegu kože

Inspiraciju je novi beauty brand L`ADRIA potražio u jadrankim dubinama, a Green.hr je popričao s brand managericom branda Koranom Marović

Da je skincare jedan od najčešće traženih beauty pojmova od početka 2019. godine pa sve do danas dobro je poznato. Zato nije neobično da se i hrvatsko tržište počelo kretati tim smjerom, a novo ime na tržištu je L` Adria. Kao što samo ime branda obilježava, riječ je o proizvodima inspiriranim Jadranskim morem, a koji se ističu aktivnim i uz to clean sastojcima poput koncentrata algi. Proizvodi L Adria nisu testirani na životinjama, u staklenoj ambalaži koja podupire “green” filozofiju branda. O novoj osviještenoj filozofiji domaće kozmetičke industrije i samim proizvodima razgovarali smo s L`Adria brand managericom Koranom Marović.

U trenutku kada su Hrvatice prepoznale vrijednost dobre skincare kozmetike na tržište dolazi brand L`Adria. Kako je brand inicijalno nastao? Kao odgovor na potrebe tržišta ili kao ideja koja se razvijala sama po sebi, neovisno o beauty trendovima?

Vjerujemo da je, prije svega, Hrvatska fantastično tržište u koje se isplati ulagati, a da se Jadran može prezentirati i na drugačiji način – osim ljetovanjem. No paralelno, vjerujemo da je prosječni korisnik prezasićen gomilom informacija i sastojaka radi čega nerijetko završi s proizvodom s kojim nije zadovoljan. Upravo tome želimo doskočiti nuđenjem jednostavnih rutina njege kože prema kožnom tipu. Svi proizvodi su lišeni tipičnih alergena i napravljeni s osjetljivom kožom u vidu i doslovno se držimo one da vam ništa više od “pripisane” rutine nije potrebno za sretnu i zdravu kožu.

Za skincare se uvijek govori kako je komplicirana, teška za svakodnevnu primjenu i uz to jako skupa. Po čemu se L`Adria razlikuje od tog uvriježenog stava?

Prije svega, voljeli bismo educirati krajnjeg korisnika o njegovoj koži; većina žena (koje su nam ipak target skupina, iako su muškarci i više nego dobrodošli koristiti proizvode!) i dalje ne zna prepoznati koji je tip kože radi čega dolazi do prvog problema – kupnje neadekvatnih proizvoda koji potencijalno mogu prouzročiti veću štetu. Kako bismo izbjegli greške, na našoj stranici nudimo informacije o tome kako prepoznati koji tip kože te kako je najbolje njegovati, uz prijedlog L’ADRIA rutine njege koja se sastoji od dva do četiri koraka tj proizvoda. Osim što vjerujemo da je manje više, usprkos popularnim azijskim rutinama njege, tako želimo demistificirati pogled na njegu kože kao na nešto nepotrebno i komplicirano – njega jest doista nužna ne samo kako bismo zadržali dobar izgled, već i za zdravlje. Na kraju, iznimno kvalitetne formule i sastojke ponudili smo u što prihvatljivijim cijenama kako bi bile dostupne široj publici, od studentice do poslovne žene – a obje će, uz kvalitetan sadržaj, moći uživati u luksuznoj staklenoj bočici i lijepom pakiranju. Vjerujemo da smo luksuz dostupan svima!

Također, naglasak branda je na kvaliteti, a ne kvantiteti. Možete li nam reći nešto više o svakom proizvodu? Proizvoda je nekoliko i oni se međusobno nadopunjavaju, zar ne?

Proizvodi se međusobno nadopunjuju i doista idu, bez puno kompliciranja, u borbu sa srži problema. Regenerative cream je centralni proizvod svake rutine jer je riječ o kremi koja je lukavo složena tako da nudi dubinsku hidrataciju za doista svaki tip kože. Ona je naš basic. Na nju se nadograđuju tri seruma; Instant revitalizing serum koji je tu za super hidrataciju i plumping efekt zaglađivanja kože, Clarifying serum za problematičnu kožu koji će ukloniti akne, prištiće i komedone uz salicilnu kiselinu, ali i dodatak ektoina koji mu omogućava da zadrži hidratantnu vrijednost i preskoči tzv. purge fazu čišćenja te Rejuvenating oil, naš jedini nekomedogeni uljni serum koji zahvaljujući bakuchiolu, sastojku sličnog djelovanja poput retinola, ali sigurnog za korištenje za dojilje, trudnice i osjetljive kože kako ne izaziva alergijske reakcije, koji služi za obnavljanje kože, ima anti-age učinak, a pomaže i s prištićima. Svi proizvodi se mogu koristiti istovremeno, mogu se čak u dlanu i miješati s kremom, a prikladni su i za korištenje tijekom cijeloga ljeta jer su sigurni za korištenje uz sunce.
Proizvodi su nježni prema koži i uz to su bez mirisa. No, posebno nam je bio zanimljiv element „green“ filozofije branda. Možemo li znati nešto više o tome?
Kako doista imamo u vidu Jadransko more, nemoguće je izbjeći faktor sve većeg onečišćenja koji nas, vjerujemo sve, rastužuje. Želimo uz to što se trudimo biti ekološki osviješteni korištenjem stakla i kartona u našim proizvodima, ali i dizanjem svijesti putem naših društvenih mreža te bloga, ponuditi i offline aktivacije koje će podržati našu green filozofiju – primjerice organizirati čišćenje plaža.
Kada biste jedan proizvod istaknuli kao hero proizvod i u koji bi svatko trebao investirati, koji bi to proizvod bio?
Iako je to kao da među djecom birate najdraže dijete – istaknuli bismo Rejuvenating oil koji doista daje šokantno dobre rezultate već sljedeće jutro, a posebice kada se nastavi regularno koristiti.

PHOTOS BY: Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

No results found.

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.