266575055_429886922114295_4268586050144475517_n

Nedaleko od Beograda otvara se tvornica za proizvodnju mesnih alternativa na bazi biljaka

GREEN_300_listici_sredina

330 novih radnih mjesta

Nestlé je otkrio da će otvoriti novi proizvodni pogon u Srbiji. Objekt vrijedan više od 60 milijuna eura je u tijeku, a prva faza izgradnje je navodno već završena. Nova lokacija imat će 18.440 četvornih metara i nalazit će se nadomak postojeće lokacije u Surčinu.

Završetak srpske tvornice planiran je za kraj ove godine. Mjesto će se koristiti isključivo za proizvodnju Garden Gourmet linija, od kojih će se većina izvoziti u širu Europu. Kada bude potpuno operativan, predviđen je kapacitet od 12.000 tona proizvoda godišnje. Novi pogon u Srbiji zapošljavat će dodatnih 330 ljudi. Trenutno ih je 550 smješteno u postojećem sjedištu i tvornici. Značajno povećanje osoblja i ulaganja u novu jedinicu predstavlja promjenu Nestléovih prioriteta, u skladu s porastom prodaje prošle godine.

Prijavljeno je da je konglomerat 2021. ostvario 780 milijuna eura u prodaji biljnih proizvoda. Ranije ovog mjeseca otkriveno je da se Nestlé udružio s Corbionom kako bi otkrio potencijal mikroalgi kao dodatka hrani bez mesa. Novi proizvodni pogon je još jedna inicijativa za kapitaliziranje ovog trenda, uz nova strateška partnerstva. “Gradimo najmoderniju tvornicu u skladu sa zelenim standardima i otvaramo vrata za 330 novih zaposlenika”, rekla je Marjana Davidović, generalna direktorica South Adriatic Nestlé. “Širimo našu mrežu lokalnih dobavljača kako bismo nastavili podržavati lokalno gospodarstvo. Kada je Nestlé prije 17 godina došao u Srbiju, bilo je jasno da će tu ostati”,

Proizvodi Garden Gourmet proizvedeni u najsuvremenijem pogonu potvrđeni su za izvoz u Francusku, Njemačku, Italiju, Španjolsku i Nizozemsku. U Ujedinjeno Kraljevstvo će se povećati uvoz, unatoč tome što ga već opskrbljuje tvornica u Češkoj. Ta će dva objekta raditi zajedno kako bi osigurali stalan protok plant-based hrane u Ujedinjeno Kraljevstvo. Srbija će imati koristi od domaće proizvodnje zahvaljujući trenutnoj maloprodaji i distribuciji hrane.

Počevši s jednostavnom zamrznutom hranom, tvrtka se brzo pripremila za razvoj više nišnih proizvoda. “Mislim da se naš pohod na specijalitete doista isplatio,” rekao je Mark Schneider, izvršni direktor Nestléa te dodao “Ne nudimo samo obične jednostavne proizvode, poput pljeskavica i komadića piletine, već razvijamo i specijalitete, na primjer naše biljne alternative tune ili škampi.”

Nestlé neprestano radi na poboljšanju vlastitog imidža. Posljednjih mjeseci uložio je milijardu eura u regenerativnu poljoprivredu i prebacio svoj opskrbni lanac na plaćanje poštenih ili premijskih stopa za sirovine. Povećanje svog biljnog portfelja još je jedan način na koji želi olakšati svoj utjecaj na planet i poboljšati svoju reputaciju. U svibnju prošle godine, Nestlé je izbacio Wundu, mlijeko na bazi graška, što predstavlja njegov prvi pohod na alt-mliječne proizvode. Razvijen je unutar tvrtke kao dio akceleratora za istraživanje i razvoj konglomerata, a trebalo mu je samo šest mjeseci da bude spreman za komercijalno lansiranje.
Nestlé nije jedini koji prepoznaje biljnu prehranu kao način da prikupi legiju novih obožavatelja. Nedavno je Unilever objavio nalaze koji su biljnu prehranu proglasili najzdravijom opcijom za planet i ljude. Nalaz je izašao unatoč opsežnom portfelju nebiljnih proizvoda koje tvrtka proizvodi.

PHOTOS BY: Instagram Garden Gourmet / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.