pexels-ivan-oboleninov-2853909

Natjecatelji najpoznatijeg britanskog reality showa nosit će isključivo second hand odjeću na snimanju

GREEN_300_listici_sredina

Održivi primjer mnogobrojnoj publici

Populani reality Love Island mijenja smjer prema održivim navikama. Naime, dok su sve ove sezone do sad natjecatelji bili odjeveni u brendove brze mode, novom sezonom obavezali su se na oblačenje kandidata u rabljenu odjeću s eBaya.

Popularni reality show britanske produkcije Love Island odlučio je da natjecateljice koji se bore za ljubav svog života odijeva u rabljenu odjeću s eBaya. Kako prenosi BBC, među modnim stručnjacima i kritičarima odmah se pokrenula rasprava kako bi ovakav potez mogao potaknuti promjenu u kupovnim navikama gledatelja. Emisija je već ranije izazvala kritike od strane zagovornika održivosti zbog promicanja brze mode s prethodnim sponzorima kao što su Missguided i I Saw It First, ali novo partnerstvo s eBay-om UK i njihovom second hand linijom moglo bi, kako tvrdi modna savjetnica Natalie Binns, promijeniti način na koji gledatelji kupuju. Urednici showa kao i cijeli produkcijski tim emisije rekli su da nastoje biti “ekološki prihvatljivija produkcija”, a njihova je savjetnica za modnu kupnju i održivost, rekla je da bi promoviranje rabljene odjeće u popularnoj TV emisiji moglo natjerati gledatelje da razmišljaju i kupuju drugačije. “Emisija se emitira u domovima “običnih” ljudi koji možda nikada prije nisu ni razmišljali o utjecaju svoje odjeće”, izjavila je Binns za BBC Radio. “Bez obzira na to jesu li gledatelji spremni napraviti promjenu, doći će do nje jer su prije mogli kupiti ono što su natjecatelji nosili odmah nakon ili čak tijekom emisije, što više neće moći raditi”, dodala je s obzirom na to da se ista odjeća kakvu su kandidati nosili u showu raspordala u rekordnoj brzini. 

Ove godine gledatelji će moći pristupiti kartici “shop the look” putem aplikacije Love Island ili na eBayu gdje će moći kupiti artikle slične onima koji se vide na ekranu. Iako eBay prodaje i novu i rabljenu odjeću, potvrdili su da će sve što se nabavi s eBaya za potrebe snimanja biti rabljeno. Jemma Tadd, voditeljica modnog odjela na eBayu, rekla je da to odražava način na koji se mladi ljudi sve više odlučuju na održivo odijevanje. “Naš cilj s ovim partnerstvom je navesti ljude da razmotre svoje kupovne navike, bilo da je to poduzimanje malih koraka i dodavanje jednog ili dva rabljena predmeta u svoj ormar ili prodaja nečega što više ne nosite kako biste napravili mjesta za nešto drugo” rekla je Tadd.

Najava partnerstva s eBay-om u Velikoj Britaniji potez je kako bi ova omiljena emisija mnogih postala primjer održivih praksa s obzirom na to da je tekstilna inudstrija jedan od vodećih zagađivača ne samo u Velikoj Britaniji, već u cijelom svijetu. Prema neprofitnoj organizaciji Oxfam, čak 13 milijuna komada odjeće svaki tjedan odlazi na deponij u Ujedinjenom Kraljevstvu. Prema podacima Europske agencije za okoliš u ožujku ove godine, upotreba odjeće u Europi u prosjeku je imala četvrti najveći utjecaj na okoliš i klimu, a nadmašila ga je samo hrana, stanovanje i prijevoz.

PHOTOS BY: Instagram, Pexeles, Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.