298368036_125988129970873_3759762446114185476_n

Nakon pozitivnog utjecaja, natjecatelji omiljenog britanskog realityja ponovno nose second-hand odjeću

GREEN_300_listici_sredina

Rabljena odjeća sve popularnija među gledateljima

Prošla sezona reality emisije "Love Island" označila je prvi put da je neka TV serija sklopila partnerstvo s prodavačem rabljene odjeće. Natjecatelji su nosili odjeću s eBayeve online tržnice rabljenih stvari dok su odlazili na egzotičnu lokaciju kako bi pronašli ljubav. Pretrage za "rabljenu odjeću" porasle su za 1600 posto na eBayu nakon emitiranja emisije, a partnerstvo se nastavlja u novoj sezoni.

Bikiniji, drame i ljubavni trokuti – najpopularnija britanska reality emisija Love Island vratila se na male ekrane. Očito je to formula uspjeha budući da je prva epizoda u ponedjeljak bila najgledanija emisija među Britancima. Držeći se provjerenih taktika, TV kuća ITV je ponovno udružila snage s online trgovinom eBay odakle će dolaziti sva second hand odjeća koju će nositi natjecatelji.

EBay je prošlog ljeta postao partner emisije i tako preuzeo mjesto brendu brze mode I Saw It First. Ovo novo partnerstvo bilo je itekako uspješno jer je izravno utjecalo na kupovne navike potrošača.

Istraživanje koje je objavio ITV pokazuje da je 53% gledatelja koji su bili upoznati s partnerstvom kupilo rabljenu odjeću u posljednja tri mjeseca.

Od najave partnerstva u svibnju prošle godine, stranica je imala 1600% više pretraživanja za “već nošenu odjeću” u usporedbi s prethodnom godinom, dok su Google pretraživanja za istu frazu porasla za 170%. Brojke gledanosti čine te brojke značajnim – 5 milijuna ljudi pratilo je finale realityja 2022. godine.

Ljetos su natjecatelji Love Islanda nosili vlastitu odjeću kao i rabljenu odjeću nabavljenu na eBayu, a koju je odabrala slavna stilistica Amy Bannerman. Ove sezone ideja je proširena na druge inicijative koje je online trgovina pokrenula.

Uz općenite rabljene artikle koje je odabrala Bannerman, natjecatelji će također imati pristup komadima iz asortimana eBay Imperfects – nove odjeće koja se prodaje do 60% jeftinije zbog određenih grešaka ili oštećenja. Tako se među njima mogu pronaći komadi od brendova kao što su Off-White i North Face. Natjecatelji također mogu odabrati rabljene tenisice koje ima eBayovo “jamstvo autentičnosti”.

“Partnerstvo je već imalo pozitivan utjecaj na natjecatelje i našu voljenu ambasadoricu Tashu Ghouri. Izrazili su svoje autentične stilove koristeći rabljene komade”, rekla je Kirsty Keoghan, globalna generalna direktorica mode na eBayu. “Vrlo smo uzbuđeni što nastavljamo ovu suradnju i pokazujemo naciji koliko dobro može izgledati nešto što je već nošeno”.

Ghouri, vjerojatno najbolje odjevena natjecateljica posljednje sezone, od tada je postala prvi modni ambasador eBaya. Objavila je postove o vintage predmetima za svojih 1,5 milijuna pratitelja na Instagramu, nosila je vintage odjeću na mnogobrojnim događajima i na eBayu pokrenula trgovinu second hand odjeće za blagdane.

Međutim, nisu se svi prijašnji natjecatelji oprostili s brendovima brze mode. Nakon prošlogodišnjeg showa, pobjednica Ekin-Su Cülcüloğl potpisala je milijunski ugovor s fast fashion brendom Oh Polly. Njezina kolegica Gemma Owen potpisala je šesteroznamenkasti ugovor s brendom brze mode PrettyLittleThingom.

PHOTOS BY: Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.