Najpoznatiji kečap u svijetu, ujedno postaje i prvi u svijetu koji će biti pakiran u 100 posto reciklirajuće boce. Naime, tvrtka Heinz u partnerstvu s tvrtkom za održivu ambalažu Pulpex najavila je proizvodnju papirnatih boca koje će biti izrađene od drva dobivenog na održiv način. “Vjerujemo da ćemo imati mnogo posla, ali kada sva globalna imena poput Heinza prigrle ovu vrstu inovativne tehnologije, to će biti dobra vijest za sve kako potrošače, tako i planet”, rekao je za strane medije izvršni direktor Pulpexa Scott Winston.
Tvrtka ima za cilj smanjiti onečišćenje zemlje i zraka. U tom smislu, oni vide papirnatu ambalažu kao bolju alternativu plastičnim i staklenim bocama s obzirom na ugljični otisak. Heinz je svoje kupce uvjerio da novo pakiranje neće utjecati na okus omiljenog umaka, no, kažu da su još u tijeku analize na tome da ambalaža ne utječe na rok trajanja proizvoda. Boca koja se može reciklirati uskoro će biti dostupna u trgovinama. Unatoč tome, tvrtka još neće napustiti staklenu i plastičnu ambalažu. Kraft Heinz već koristi do 30% materijala koji se mogu reciklirati u svojim bocama za pakiranje. “Ambalažni otpad izazov je za cijelu industriju i svi moramo dati svoj dio posla”, rekao je Miguel Patricio, izvršni direktor Kraft Heinza. “Ova nova Heinz boca jedan je od primjera kako primjenjujemo kreativnost i inovaciju kako bismo istražili nove načine pružanja potrošačima proizvoda koje poznaju i vole, a pritom razmišljamo i održivo”, dodao je. Heinz se time pridružuje sve dužoj listi drugih brendova koji se kreću prema rješenjima zelene ambalaže.