image00011

Must have ljetni modni dodatak sada u održivom izdanju

Stylish i ekološki osviješteni

Sunčane naočale veselih boja i bezvremenskog dizajna savršeno se uklapaju u svaku ljetnu modnu kombinaciju, a još su nam draže kada znamo da su izrađene od održivih materijala. Zavirite u novu Izipizi kolekciju u kojoj ćete pronaći i jednako stylish i ekološki prihvatljive naočale za čitanje.

Naočale ne služe samo za korekciju vidu. Osim što dodaju završni “touch” svakom outfitu, one mogu istaknuti vašu ljepotu i crte lica. Budući da dioptrijske i sunčane naočale često mogu uzrokovati migrenu i nelagodu tijekom duljeg korištenja, francuski brend Izipizi osmislio je ultra tanki model za svoju novu kolekciju koja nudi udobnost i eleganciju.

U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima, konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost. Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, #D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedo crvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju koje se može stopostotno reciklirati.

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio Izipizi krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice Izipizi Studio Slim kolekcije pripala je influencerici Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i YouTube kanala – Sun & Moon – Garden dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.


Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji Izipizi Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i promišljanjem o novim načinima trgovine.

PHOTOS BY: Zara Hrvatin, Luka Radiković / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2021 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.