KAUFLAND DONOSI

Recite zbogom mikroplastici: Danas je važnije nego ikada birati prirodne kozmetičke proizvode

GREEN_300_listici_sredina

Sve veći problem!

Kozmetički proizvodi dio su našeg svakodnevnog života, a koristimo ih u razne svrhe poput osobne higijene, njege i ljepote. Međutim, utjecaj kozmetičkih proizvoda na okoliš sve više zabrinjava, posebice kada je u pitanju mikroplastika.

Glavna svrha beauty industrije je da nudi proizvode zbog kojih ćemo izgledati i osjećati se dobro u svojoj koži. Međutim, postoji mračna strana ljepote koja često prolazi nezapaženo, a to je utjecaj mikroplastike u kozmetičkim proizvodima na okoliš. Za ove sićušne čestice, koje se i dalje nalaze u brojnim kozmetičkim proizvodima, utvrđeno je da imaju štetan učinak na morski život i ekosustav u cjelini.

Što je mikroplastika?

Mikroplastika su sitne plastične čestice veličine manje od 5 mm. Često se koriste u kozmetičkim proizvodima kao što su pilinzi, sredstva za čišćenje lica i paste za zube. Kada se ti proizvodi koriste, mikroplastika se ispire u odvod i završava u našim vodenim putovima, gdje može imati trajan utjecaj na život u moru.

Istraživanja su pokazala da morske životinje mogu progutati mikroplastiku, što može dovesti do niza zdravstvenih problema. Na primjer, studija koju je provelo kalifornijsko sveučilište u Davisu pokazala je da ribe koje progutaju mikroplastiku pate od oštećenja jetre i drugih zdravstvenih problema. Istraživači su također otkrili da se mikroplastika može nakupljati u tkivima morskih životinja, što može imati dugoročne posljedice na njihovo zdravlje.

Naime, kada se mikroplastika ispere u odvod, ona završava u našim postrojenjima za pročišćavanje vode. Međutim, ti objekti nisu opremljeni za filtriranje mikroplastike, što znači da ona završava u našim rijekama i oceanima. Osim utjecaja mikroplastike na okoliš, postoji zabrinutost i zbog njezina utjecaja na ljudsko zdravlje. Iako točan utjecaj mikroplastike na ljudsko zdravlje još nije u potpunosti shvaćen, raste zabrinutost zbog mogućih rizika, posebice nakon zastrašujućeg otkrića čestica mikroplastike u placentama nerođenih beba.

Beauty industrija može mikroplastici stati na kraj

Dakle, što se može učiniti da se riješi problem mikroplastike u kozmetičkim proizvodima? Mnoge tvrtke sada poduzimaju korake za smanjenje upotrebe mikroplastike, a i potrošači mogu igrati ulogu u smanjenju utjecaja mikroplastike na okoliš. Odabirom proizvoda koji ne sadrže mikroplastiku možemo smanjiti količinu tih čestica koje završavaju u našim vodotocima.

Ako ste u potrazi za takvim proizvodima, naša preporuka su oni marke bevola. Riječ je o proizvodima koji imaju “NATRUE” certifikat jer se u recepturi ne koriste silikoni, parafini, mineralna ulja, mikroplastika te umjetne boje i mirisi, a radi se i na održivosti pakiranja. Upravo ovaj certifikat daje vam potvrdu da su proizvodi sigurni za korištenje bez straha od štetnih posljedica na okoliš.

Osim toga, svi proizvodi marke bevola naturals klimatski su neutralni. To znači da bilježe emisije svojih proizvoda i nadoknađuju ih certificiranim projektima zaštite klime. Također pokušavaju izbjeći ili smanjiti emisije CO₂ na mnogim drugim mjestima.

U Kauflandu ćete pronaći više od 150 bevola proizvoda zajamčene kvalitete. Njega i styling kose, proizvodi za brijanje, njega zuba, lica i tijela, tuširanje i kupanje, ženska higijena i zaštita od sunca – svi proizvodi za njegu savršeno su prilagođeni potrebama muškaraca, žena i  mališana.

Iako prirodna kozmetika često slovi kao kozmetika samo za one “dubljeg džepa”, proizvodi poput bevola naturals pokazuju nam da to ne mora biti tako. Naime, svi proizvodi u liniji su pristupačnih cijena, ali i dalje vrhunske kvalitete kakva se i očekuje od prirodnih proizvoda.

Važno je proizvode učiniti cjenovno pristupačnima kako bi svi imali jednake prilike uvjeriti se u moć prirode tijekom beauty rutine. Također, na taj način smanjuje se potražnja za jeftinijim, sintetičkim proizvodima koji mogu biti štetni i za naše tijelo i za planet. Konačno, potražnja za prirodnim proizvodima potiče tvrtke da ulažu u održivije i etičnije prakse, što vodi do svjesnije i odgovornije industrije ljepote.

PHOTOS BY: Unsplash; Kaufland / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.