Selectedd 16

Modularni zvučnici, namještaj od prirodnih materijala, bežične lampe: Posjetili smo izložbu storea Selectedd

GREEN_300_listici_sredina

Mobilnost je veliki hit u dizajnu

Drvo, aluminij, čelik… Proizvodi svih brendova koje pronađete u concept storeu Selectedd napravljeni su od prirodnih materijala, ispričala nam je sinoć vlasnica Nives Borko.

Ova galerija, knjižara i trgovina imala je gostovanje u showroomu arhitektonskog studija Brigada, gdje je predstavila nagrađivane dizajnerske brandove i umjetnike koji djeluju na raskrižju dizajna i umjetnosti, a to su FRAMA i New Works iz Danske, Santa & Cole iz Španjolske, Transparent iz Švedske te Erwan Bouroullec iz Francuske. Izložba je nazvala “Illuminationg the Senses”.

Minimalistički zvučnici 

Povod za ovu izložbu dizajnerskih komada zapravo je bilo predstavljanje grafika Erwana Bouroulleca koji je važno ime u svijetu dizajna, a koji često radi sa svojim bratom Ronanom. Njegovi su komadi – često lampe i drugi svjetlosni objekti – “udomljeni” u nekima od najvažnijih muzeja svijeta kao što su Centre Pompidou i MOMA.

“On se pretežno bavi dizajnom iconic namještaja, a grafike su mu svojevrsni ispušni ventil”, otkrila nam je Borko.

Ispričala nam je više i o ostalim komadima koji su se našli u showroomu. Posebnu su pažnju plijenili Transparent zvučnici elegantnog minimalističkog dizajna.

“Ono što je zanimljivo kod ovog brenda je to što žele stvoriti proizvod koji je održiv, žele da on kupcu traje cijeli život. Zvučnici ne samo da su kvalitetni, nego su i modularni, zbog čega ih je moguće popravljati i nadograđivati”,  priča nam Nives.

Popravak, a ne nova kupnja

Drugim riječima, kako tehnologija napreduje, nema potrebe da svakih desetak godina kupujete novi zvučnik, već možete jednostavno nadograditi postojeći.

“Iz Transparenta ne žele onečišćenja okoliša zbog čestog mijenjanja uređaja, a svjesni su da će zbog napretka tehnologije morati doći do smjene brojnih takvih aparata. I stoga inzistiraju na modularnosti”, priča vlasnica.

Zanimljivo je i da svaki zvučnik ima QR kod preko kojeg kupac može dobiti detaljne informacije o materijalima od kojih je on proizveden, kao i o okolišnom otisku proizvoda. Žele, kao što i samo ime brenda kaže, biti transparentni.

Pažnju je privukla i podna lampa brenda FRAMA, nazvana 90° i napravljena od mjedi, materijala kojeg je iznimno lako reciklirati.

“Jedno od glavnih načela ovoga brenda je to da inzistiraju na lokalnoj proizvodnji – sve svoje komade rade u Europi. I svi su multifunkcionalni. Lampu možete staviti bilo gdje, a može poslužiti, primjerice, i kao mjesto na kojem mogu stajati knjige”, govori Nives.

Mobilnost kao mus

Zanimljivo je i da su neke od lampi koje su izložene bežične.

“Multifunkcionalnost i mobilnost su karakteristike koje se sve više cijene u dizajnu. Brojni su komadi pokretni, što je sjajno. Ako pričamo o lampama, isti predmet možete, primjerice, koristiti i unutra i na terasi. A veći komadi često imaju kotače”, priča.

I na koncu nam otkriva još jedan sve veći trend u svijetu dizajna:

“Brojni brendovi ponovno lansiraju proizvode iz 60-ih godina uz neki novi twist”, zaključuje.

PHOTOS BY: Sanjin Kaštelan / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.