Modna katedra: Od majica za fakultete do platforme za sve domaće kreativce

GREEN_300_listici_sredina

Jedinstven projekt s održivim ciljem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Modna katedra nastala je još 2013. kao studentski projekt, kada je za cilj imala izraditi majice s kapuljačom za sve fakultete i sveučilišta u Hrvatskoj. Od samih početaka su stavljali naglasak na stvaranje kvalitetnog jedinstvenog proizvoda koji će kupac nositi dugi niz godina. Razgovarali smo s osnivačima kako bismo saznali više o brendu, a i o novitetima u njihovoj ponudi...

Iako bismo voljeli reći kako smo okruženi raznim tvrtkama i poslovanjima s održivim ciljevima, pogotovo sada kada smo svi svjesniji našeg utjecaja na okoliš, nažalost vjerojatno nismo. Zato nas i dalje veseli kada netko unese održive promjene u svoj život i poslovanje, pa ih uzimamo kao primjer drugima, kakvi bismo svi trebali biti i čemu bismo svi trebali težiti. Ovaj put smo porazgovarali s ekipom iz Modne katedre koja nas je zainteresirala kao netko tko nudi umjetnicima prostor za izložbu i prodaju. Osim toga, to su ljudi koji su svjesni da se promjene moraju donijeti i to pod svaku cijenu.

Osnivači Modne katedre su nam rekli malo više o svojim studentskim počecima i izrađivanju majica za fakultete, što ne samo da im je uspjelo, već su prodali više od 10 tisuća artikala, surađivali s nizom fakulteta, a onda su u 2020. godini odlučili malo proširiti svoju ponudu. Dotadašnju strategiju i usmjerenje isključivo na fakultete su tada proširili u dva segmenta: Custom on demand platformu za kreatore i Custom Merch za sve sudionike kojima treba veća količina personaliziranih artikala svih vrsta, od fakulteta, udruga, tvrtki, malih biznisa i slično. U sklopu svoje web stranice, otvorili su platformu koja na jednom mjestu okuplja kreatore, odnosno dizajnere, koji ondje mogu imati vlastiti web shop i predstaviti svoje proizvode. Platforma je specijalizirana za proizvodnju personaliziranih tekstilnih proizvoda, a namijenjeni su svakome tko želi izraditi svoj brendirani proizvod, a ne želi imati inicijalnih ulaganja te brinuti o operativnim poslovima.

Na njihovoj platformi mogu biti i svi oni s postojećim brendovima koji žele operativni posao prebaciti na treću osobu, a na raspolaganju su i organizacijama i pojedincima za potrebe humanitarnih projekata. U sklopu web shopa, zbog korone i online predavanja, fakultetima su omogućili prodaju kroz njihove kanale gdje oni preuzimaju prednarudžbe, izrađuju, i zatim kurirskom službom dostavljaju na adrese studenata. S druge strane, segment izrade personaliziranih proizvoda su proširili s novim artiklima, tehnikama ispisa i okrenuli se puno širem segmentu kupaca. Prepoznali su potrebe tržišta za kvalitetnim i personaliziranim artiklima i na tome odlučili graditi vlastiti put.

Negdje tijekom 2020. godine prepoznali su i važnost održive mode. Krenuli su istraživati i naišli su na odlične proizvode od bio pamuka ili/i od recikliranih materijala. I sami su željeli sudjelovati i na neki način pomoći planetu, odnosno smanjiti svoj utjecaj na okoliš, pa su odlučili uvesti u svoju ponudu što više bio artikala, a smanjiti ponudu onih od sintetičkih materijala. U početku su krenuli s nekoliko osnovnih artikala poput bio kratkih majica i majica s kapuljačom koje su kombinacija bio pamuka i recikliranog poliestera, a u međuvremenu su proširili ponudu i u sklopu web shopa otvorili posebnu sekciju: BIO ARTIKLI.

Od trenutka uvrstavanja bio artikala, znali su da na neki način moraju početi graditi vlastiti, teži put. Nije uvijek lako ljude uvjeriti da uzmu nešto skuplje iako je kvalitetnije, jer većina tvrtki do sada bi gledala kvantitetu, a ne kvalitetu. Bio artikli su sami po sebi nešto skuplji od običnih i u tom trenutku mnogi nisu shvaćali ozbiljnost održive mode. Korak po korak, pripremali su i educirali klijente kao i kreatore s kojima su radili, i broj bio artikala je polako rastao. Ponudili su set artikala od bio artikala za kreatore, te većinu kreatora usmjerili da za izradu svog mercha koriste artikle od bio pamuka.

Nastavno na početnu pozitivnu povratnu informaciju, fakultete su također uspjeli usmjeriti na bio artikle te sada mogu s ponosom reći da je 90% fakulteta i kreatora odlučilo podržati njihovu inicijativu i raditi s bio artiklima. Osim fakulteta, nadaju se da će na ovaj način nastaviti suradnju i sa svim ostalim tvrtkama i brendovima s kojima surađuju, koji će bio asortiman također prepoznati kao nešto kvalitetno i društveno pozitivno. Dugoročni cilj im je prebaciti kompletno poslovanje u bio i održivom smjeru, od samih artikala pa sve do tiska i pratećeg materijala te postati prvo društvo ovog tipa koje se kompletno bavi održivom modom. Trenutačno rade na proširenju artikala te u ovom trenutku analiziraju mogućnosti i ulistavaju nove artikle koji će se dijeliti na organic artikle, artikle od recikliranog materijala i PFC free artikle.

PHOTOS BY: Instagram, Facebook / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2021 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.