rimac

Mate Rimac i Sandro Mur uložili u startup koji proizvodi prirodne detox sokove

GREEN_300_listici_sredina

Iznos investicije nije poznat

Prošle je godine Juicefast prodao oko tri milijuna svojih sokova. Tvrtka je zapravo nastala spajanjem dvaju brendova, Detox.hr i Zdravi obroci. Prvi je bio skoncentriran na detox sokove, a drugi na – kako mu i ime kaže – zdrave obroke. Juicefast je svojevrsna fuzija te dvije tvrtke, koja nudi prehranu bez aditiva, konzervansa, GMO sastojaka i šećera.

Mate Rimac (Rimac automobili) i Sandro Mur (osnivač Bellabeata) uložili su u hrvatsko-slovenski startup Juicefast, koji proizvodi zdrave sokove i obroke, a kojeg su osnovali braća Marko i David Dravinac.

Nepoznati iznos investicije će iz Juicefasta uložiti u nastavak razvoja tehnologije hladno prešanih sokova i zdravih obroka te širenje na ostatak tržišta, najprije europskog, a kasnije i svjetskog.

Sve počelo s mailom

“U posljednjih nekoliko godina sam podržao i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg start-up eko sustava. Kada razmatram koga podržati mi je najvažniji tim iza projekta, skalabilnost van granica hrvatske i potencijal utjecaja na rast Hrvatskog gospodarstva i stvaranja radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefast dosta je neobična. David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu sa upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju”, izjavio je Rimac.

Vizija i strast

Sandru Muru je ovo pak već drugi put da ulaže u ovu tvrtku. Prošle je godine ona dobila financijsku injekciju od 750 tisuća eura koje su investirali Mur i Feelsgood, VC fond usmjeren na mlade i perspektivne tvrtke u Hrvatskoj i Sloveniji koje svojim poslovanjem donose društvene promjene.

“Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio, a onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja-budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, rekao je Mur povodom novog ulaganja.

Pa, što je zapravo Juicefast i po čemu je poseban?

Prošle su godine prodali oko tri milijuna svojih sokova. Tvrtka je zapravo nastala spajanjem dvaju brendova, Detox.hr i Zdravi obroci. Prvi je bio skoncentriran na detox sokove, a drugi na – kako mu i ime kaže – zdrave obroke. Juicefast je svojevrsna fuzija te dvije tvrtke, koja nudi prehranu bez aditiva, konzervansa, GMO sastojaka i šećera.

Ideja koja stoji iza firme je da ona potakne kupce da naprave post od nekoliko dana kojem će baza biti upravo njihovi sokovi. Tvrde da odmorom probave tijelo ima više energije za uklanjanje toksina. Nude razne pakete sokova (i zdravih obroka) ovisno o tome što je cilj kupca, pa tako, primjerice, možete kupiti proizvode za gubitak kilaže, povećanje energije, detox…

PHOTOS BY: Juicefast / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.