Martićeva ulica bogatija za novu zanimljivu trgovinu

GREEN_300_listici_sredina

Intervju s vlasnicom Tvoje.hr, Boškom Bahtijarević

Pored popularnog zagrebačkog kafića Program od nedavno je otvorena prekrasna trgovina Tvoje, u kojoj možete odabrati sve potrebno za kreiranje cvjetnog raja!

U zadnjih nekoliko sezona zagrebačka Martićeva ulica se profilirala u pravu dizajnersku četvrt. Nije neobično da je upravo na toj lokaciji svoj novi dom pronašao poseban dućan u kojem se odaje hommage ljepoti življenja i cvijeću. Vlasnica Boška Bahtijarević nam je rekla nešto više svojoj trgovini Tvoje…

Kako je započela ideja za concept store Tvoje? Vežemo li ljepotu življenja na izazovno doba pandemije, smatrate li da je ljudima bitnije nego ikad provesti vrijeme u ukrašenom domu?

Ideja je započela davno i dugo se kuhala, imala sam razne ideje i trebao mi je vremena da sve sjedne točno kako treba. Dugo sam tražila prostor jer sam htjela da bude u kvartu oko Martićeve i na kraju sam ga našla par dana prije početka karantene pa onda i potresa te se realizacija odužila, ali to vrijeme mi je bilo potrebno da sve sjedne na mjesto. Mislim da su ljudi bivajući toliko doma potpuno promijenili svoje navike, da je konzumerizam spram onog vidljivog splasnuo dok smo se više okrenuli rađenju ugode unutar svoja četiri zida. Sama ja nisam imala potrebu niti želju kupovanja odjeće i obuće, samo hrana i piće, poneka svijeća, cvijeće koje sam nabavljala preko interneta, nekakvi mali momenti koji su mi uljepšavali dane.

U kolikoj mjeri vam je arhitektonska podloga pomogla da kreirati cvjetni store ovog tipa?

Izuzetno mi je pomogla, to je moja profesija i znala sam čim sam ušla u prostor kako ću dalje.
Isto tako i kod odabira brendova, dekoracija, htjela sam prvenstveno stvari koje odražavaju mene i nekakav sukus godina življenja i poznavanja određene estetike. Što se kreiranja cvijeća tiče, htjela sam naučiti sve tehnike, poznavati alate, a kreacija je prirodno došla sama od sebe.

Ponuda u trgovini je raznolika, između ostalog keramika s potpisom Nataše Ninić, produkti Synthesis studija, cvijeće OPG-a Novosel. Možete li nam reći nešto više o suradnji sa svakim?

Imala sam potrebu osim stranih brendova ponuditi i domaći dizajn jer imamo fantastične autore koji se i sami bore plasirati svoje proizvode i biti negdje viđeni. Naravno da mi je važno način i estetika koju netko nudi. Radovi Nataše Ninić mi se oduvijek sviđaju, imaju neku jednostavnost i mirnoću. Synthesis studio su radovi mog prijatelja i kolege Jurice Huljeva koji je nevjerojatan talent, izumitelj i fantastična osoba čiji radovi su toliko posebni jer sa tako jednim surovim materijalom radi poetične stvari. Sa Opg Novoselom sam oduševljena prvog dana kada sam kročila na veleprodaju Žitnjak, ističu se u vrsti cvijeća koje uzgajaju, načinu na koji svakim danom poboljšavaju ponudu, imaju super ideje, divni su i dragi ljudi s kojima možeš uvijek popričati, nasmijati se u ta rana jutra i zaslužuju da ljudi vide taj teški rad.

Tvoje store je otvoren u Martićevoj, prepoznatljivoj po dizajnu. Kako se concept trgovina ovog tipa uklapa u priču, točnije, smatrate li da je cvijeće i pripadajući floralni produkti dio neke šire priče, koja uključuje i ispijanje kave u Programu/Booksi, kruh iz Korice…?

Zadnjih godinu i pol tražila sam prostor u tom dijelu baš zato što se taj dio grada na neki način sam od sebe profilirao i zonirao sa određenim tipom ljudi i poslova, jer sam smatrala da se svojom ponudom mogu uklopiti. Ispalo je bolje nego što sam mislila, pozdravljam se s ljudima na ulici, popričam sa susjedima, svi oko mene su vrijedni ljudi koji žele poboljšati svoju okolinu, svakodnevno netko uđe i čestita, veseli se i osjeća se neki stari duh gospodskog Zagreba koji se u drugim dijelovima izgubio.

Pri otvaranju trgovine, jeste li imali neki tip kupca? Ako da, kakav bi bio?

Nisam razmišljala o tipu kupca, htjela sam napraviti dućan u kojem će se svatko osjećati dobrodošao, gdje ćeš moći ući i njuškati, naći nešto za sebe ili nekog sebi dragog, osjetiti potrebu da se vratiš jer ćeš možda drugi puta naći nešto novo, drugačije, nepretenciozno.
Zato planiram stalno mijenjati ponudu, dodavati, imati stvari koje će sjesti u svaki prostor bez obzira u kojem stilu je uređen.

Koje je vaše omiljeno cvijeće i zašto?

Uh, teško pitanje. Radujem se svakom godišnjem dobu i novim vrstama koje se rađaju… rekla bi tulipani sami za sebe bez dodataka, Dalije koje nisu baš toliko poznate ljudima a nekako su u isti čas i krhke i čvrste te Scabiosa koja nekako tako duga i tanka uvijek strši nad svima. I još wax ili Chamelaucium, grmoliko cvijeće divnih malih cvjetova koje mi uljepša svaki aranžman.

Možemo malo o trendovima: kakvi aranžmani su ove sezone popularni?

Nemam pojma, ne bavim se trendovima, niti u arhitekturi, interijerima, modi, tako ni u cvijeću. Pratim razne floriste po svijetu, ali kada stvaram to dolazi iz moje trenutne inspiracije ponudom, mojim raspoloženjem, prigodom…

Cvijeće nabavljate iz OPG-a Novosel. Kako odabrati svježe cvijeće i kako na kraju zadržati svježinu cvijeća što duže?

Dio cvijeća nabavljam kod Novosela, ono najposebnije, dio iz ponude na veletržnici cvijeća. Svježe cvijeće se uglavnom bira kao i povrće na placu, pogledom, a malo i dobrim odnosom sa prodavačima koji ti ponude ono što je došlo friško, odnos s ljudima je u svakom poslu ključan pa tako i u ovome. Cvijeće je važno u donjem dijelu očistiti od lišća jer kad lišće padne u vodu trune, podrezati, te staviti svježu vodu koju po potrebi treba uglavnom mijenjati svaki ili svaki drugi dan. Ne volim kemije i zapravo treba prihvatiti da je cvijeće već umrlo kad je odrezano i uživati u njegovom kratkom vijeku. Kako ja volim miješati vrste koje različito reagiraju, tako mi se i sviđa da na kraju od jednog buketa možeš nakon par dana završiti sa samo dva, tri cvijeta i da je i u tome ljepota.

I za kraj,možete li nam reći nešto o ekstenziji Tvoje.hr? Za sada postoji opcija kupnje buketa preko Dva srca i kuhača, no je li u planu uskoro i lansiranje webshopa Tvoje.hr?

Svašta je u planu, ali isto tako ne volim planove jer se često razočaram kad nešto ne uspije tako da idem dan po dan pa kako ispadne. Tako je i s web shopom, u planu je svakako, svjesna sam današnjeg trenutka i jednostavnosti klikanja čije benefite i sama uvelike koristim, ali moja želja je bila imati pravi opipljivi i mirisan trenutak, koji je pogotovo kod cvijeća dosta teško definirati jer biram cvijeće prema dostupnosti i svojoj inspiraciji i napraviti točan model sa slike je nekako tvornički, masovno, možda ne baš pametno poslovno, ali samo je moje. Ili Tvoje.

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.