Mango, jedna od vodećih tvrtki u europskoj modnoj industriji, postavila je početkom 2020. svoj strateški plan održivosti. U namjeri da smanji svoj utjecaj na okoliš, Mango je predstavio kolekciju trapera za koju je rekao da ima 100% održive karakteristike. Ova nova linija koristi tehnike tie-dye i EcoWash, softver koji mjeri utjecaj pranja i dorade traperica na okoliš. Osim toga, Mango je iznio i svoje ciljeve održivosti nakon što je postigao cilj proizvodnje 80% svih odjevnih predmeta pod svojom oznakom Committed.
Artikli s oznakom Committed sadrže najmanje 30% održivih vlakana i proizvedeni su korištenjem održivih proizvodnih procesa u reguliranim tvornicama. Tvrtka radi na tome da svi odjevni predmeti koje proizvedu budu dio ove kategorije do 2022. godine.
Mango predviđa da će 100% njihovog poliestera biti reciklirano do 2025. Također, planiraju koristiti 100% kontrolirana celulozna vlakna do 2025. godine. Ostali ciljevi koje je tvrtka zacrtala uključuju objavljivanje popisa tvornica u kojima proizvodi odjeću te eliminiranje plastičnih vrećica koje se koriste za distribuciju proizvoda.