URONI_Pentawards 4

Mali domaći brend osvojio prestižnu svjetsku nagradu!

GREEN_300_listici_sredina

Održivost u svim segmentima

Zagrebačka brending agencija Fabular osvojila je srebrnu nagradu Pentawards za dizajn pakiranja prirodnih mirisnih svijeća URONI. Ovo je još jedno veliko svjetsko priznanje za brend URONI i agenciju Fabular, nakon osvajanja prestižnog Red Dota.

Pentawards je vodeća globalna mreža stručnjaka posvećena promociji, izlaganju i nagrađivanju globalnog dizajna ambalaže, a svake godine dodjeljuje nagrade za najbolju svjetsku ambalažu. U 15 godina koliko se natjecanje održava pristiglo je više od 20 tisuća prijava iz više od 64 zemlje svijeta. Ovogodišnji žiri bio je sastavljen od članova iz više od 20 zemalja, uključujući predstavnike 25 brendova i 25 dizajnerskih agencija, a dodjela nagrada održala se na gala ceremoniji u londonskoj Royal Opera House.

Brend URONI nastao je u izazovnoj pandemijskoj godini. Četvoro prijatelja odlučilo se pokrenuti proizvodnju prirodnih mirisnih svijeća. Njihova vizija bila je kreirati lijepu, elegantnu i održivu kolekciju za dom, koja nije štetna za naše zdravlje ni za planet. Svijeće se izrađuju od sojinog voska, pamučnog fitilja koji nije toksičan, s prirodnim esencijalnim uljima i pakiraju u ručno rađenu ambalažu od terracotte. Samo ime brenda – URONI – poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala, čistog bijelog pamuka. Slogan brenda “Scent You Can Feel” komunicira da je ovo miris koji se osjeća cijelim bićem.

“Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja imena brenda stvorio koncept za vizualni identitet i produkt dizajn”, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular.

Kreiran je elegantni, minimalistički logotip inspiriran zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su “uronjena”. Inspiracija za jedinstveni produkt dizajn pronađena je u slovu “U” iz logotipa. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti – posuda od bijele gline ponovno se može koristiti kao ukrasna teglica za cvijeće.

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.