shiwa-id-_LG6-LuBXaQ-unsplash

Koliko je Google zapravo “zelen”?

GREEN_300_listici_sredina

Promicanje dezinformacija o klimi

Istraživanje je otkrilo da neki Google oglasi potkopavaju znanost o klimi, unatoč obećanju da će zabraniti dezinformacije.

U listopadu, uoči klimatskog summita UN-a COP 26, Google se obvezao da će prestati prikazivati ​​oglase na web stranicama i YouTube videima koji promiču dezinformacije o klimi. No, u studenom i prosincu tvrtka je objavila oglase na najmanje 50 postova potkopavajući znanost o klimi, piše Washington Post.

Nalazi, koje je u nedavno objavio neprofitni Centar za suzbijanje digitalne mržnje, naglašavaju ograničenja ovih obećanja. Problem nije ograničen samo na Google. Facebook je u studenom izjavio da proširuje napore za povećanje točnog sadržaja i borbu s klimatskim dezinformacijama. Kako su znanost i javno razmišljanje o klimatskim promjenama postali hitniji, dezinformacije su počele evoluirati u svim „sivim“ područjima, što ih otežava identificirati. Teško je poreći klimatske promjene jer ljudi svakodnevno primjećuju da se one događaju u njihovoj okolini, a s obzirom na to poricanje je postalo sofisticiranije.

Usred sve veće političke zabrinutosti i medijske kontrole utjecaja globalnog zatopljenja, posljednjih mjeseci mnoge su tehnološke tvrtke usvojile agresivnije politike kako bi iskorijenile neistine. Twitterova nova strategija za borbu protiv klimatskih laži usmjerena je na korisnike kojima prvo daje informacije za koje je provjereno da su istinite. Facebook je otvorio Climate Science Center kako bi povezao ljude s autoritativnim izvorima i najavio da će ga proširiti na više od 100 zemalja. S druge strane, postoje i taktike čija je svrha spriječiti nas da se udaljimo od fosilnih goriva. Jedna od tih taktika je podjela i očito je da obećanje nije dovoljno i da i dalje postoje pukotine kroz koje dezinformacije itekako mogu proći.

PHOTOS BY: Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.