Članovi tajne mreže klimatskih aktivista “preoteli” su jumbo plakate i postavili svoje reklame diljem Velike Britanije, Francuske, Belgije i Njemačke. Kako javlja BBC, riječ je o tajnoj mreži Brandalism, Subtervisers International i Extinction Rebellion, koji su ovim činom prosvjedovali protiv reklama za automobile. Na taj način pokušali su skrenuti pozornost na to kako oglašavanje nastoji prodati više automobila, unatoč ubrzanim učincima klimatskih promjena.
Jedan stanovnik koji je sudjelovao u postavljanju billboarda rekao je da akcija također naglašava ironiju reklamiranja automobila u gradovima koji već pate od previše automobila na ulicama. “Ako gradsko vijeće ozbiljno želi djelovati u borbi protiv onečišćenja zraka i smanjiti emisije koje štete klimi, zašto ne slijede druga vijeća i zabrane ovu vrstu oglasa”, poručio je.
Billboarde u Eastonu i St. Werburghu u Bristolu zamijenili su lažnim oglasima usmjerenim na automobilske tvrtke. Gradsko vijeće Bristola priopćilo je da se planira pozabaviti onečišćenjem zraka ulaganjem 424 milijuna funti u energetske projekte s niskim udjelom ugljika.
Nekoliko općina u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući Cambridgeshire, Norwich i North Somerset, uvelo je ograničenja oglašavanja ekološki štetnih proizvoda, kao što su tvrtke za fosilna goriva, letovi i SUV automobili. Unatoč tome što je gradsko vijeće Bristola zabranilo reklamiranje nezdrave hrane, alkohola i kockanja, tek treba uvesti slična ograničenja za reklamiranje industrije koja ima štetne utjecaje na okoliš.