241334984_358647709073535_3758826469919485799_n

Kineski proizvođači električnih automobila kreću u osvajanje Europe

GREEN_300_listici_sredina

M.B.

Hoće li biti prihvaćeni?

Kineski proizvođači električnih automobila jure u Europu, kako bi konkurirali tradicionalnim "auto – divovima“.

Nio Inc 30. rujna je lansirao svoj električni SUV ES8 u Oslu – bio je to prvi prodor za tvrtku na neko tržište izvan Kine. U Europi se o ovoj tvrtki malo čulo i pričalo, iako se njezina nezanemariva vrijednost procjenjuje na oko 57 milijardi dolara. Ostali brendovi koji nisu poznati mnogim Europljanima koji su počeli prodavati ili planiraju prodavati automobile na kontinentu su Aiways, BYD -ov Tang, SAIC -ov MG, Dongfengov VOYAH i Great Wall-ov ORA.

Ipak, europsko konkurentno tržište automobila kojim dominiraju poznate marke, u prošlosti se pokazala nedostižnim za kineske proizvođače automobila. Napravili su strateške pogreške i također su se borili s percepcijom da se Kina, dugo povezana s jeftinom masovnom proizvodnjom, ne može natjecati u kvaliteti. Kineskim proizvođačima automobila možda će trebati i desetljeće da steknu “čvrsto mjesto” u Europi.

Dok se prodaja električnih automobila u Europskoj uniji prošle godine više nego udvostručila i skočila 130% u prvoj polovici ove godine, tradicionalni proizvođači i dalje postupno premještaju svoj veliki asortiman vozila na električna vozila i tek trebaju preplaviti žedno tržište modelima. Automobil Aiways U5 u Njemačkoj počinje s prodaja za 30.000 eura – ispod prosječne cijene novog automobila i većine lokalnih cijena električnih vozila – prije nego što je uzeo u obzir 9.000 eura subvencija za EV.

Nio lansira svoj električni SUV ES8 uz NIO House showroom, kafić i radni prostor za kupce u glavnom gradu Norveške, zemlje koja je ujedno i početna baza za Xpeng. Norveška državna podrška električnim vozilima stavila je zemlju na čelo prelaska na električnu energiju. To ima smisla kao europska ulazna točka jer su kupci navikli na električna vozila pa se moraju prodavati samo pod nepoznatom kineskom markom, rekla je za strane medije Christina Bu, glavna tajnica Norveške EV asocijacije.

Prošli neuspješni pokušaji kineskih proizvođača automobila da osvoje Europu vjerojatno neće naštetiti kineskim proizvođačima električnih vozila danas, jer su se potrošači navikli na elektroniku koja dolazi iz Kine. Prodaja automobila Europljanima težak je posao, pogotovo ako brend nije dobro poznat, ali ako proizvod sa sobom nosi inovacije onda ovo naše europsko tržište ima svijetlu budućnost.

PHOTOS BY: Instagram, Twitter / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.